در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با پایتون و مایا یاد می گیرید.
عنوان اصلی : CGCircuit - Learn Python Inside Maya
هفته 1 - شروع:
01. مقدمه من کی هستم چه خواهیم آموخت
02. IDE ها و نرم افزارها
03. تاریخچه مختصر پایتون
04. طعم پایتون
05. منابع پایتون
06. تور ویرایشگر اسکریپت
07. What I Type را تایپ کنید
08. اظهار نظر و متغیرها را چاپ کنید
09. رشته ها قسمت 1
10. متغیرهای زیر سرپوش
11. فهرست بندی رشته ای
12. وارد کردن ماژول ها
13. واردات maya.cmds
14. تکمیل خودکار در ویرایشگر اسکریپت
15. فرمان حرکت
16. گرفتن نتایج از فرمان حرکت
17. استفاده از نتایج بازگشت
18. فرمان getAttr
19. دستور xform
20. تکلیف هفته اول
21. مرور تکالیف هفته اول
هفته 2 - مبانی بخش اول:
01. هفته 2 مقدمه
02. مقایسه اپراتورها
03. و یا نه در
04. if-then-else و Expressions vs
05. رشته ها قسمت 2
06. لیست قسمت 2
07. لغت نامه ها
08. Tuples Tuples در مقابل Lists Mutable در مقابل Immutable
09. برای حلقه ها
10. فرمان برد
11. mel2py Python Learning Helper Tool
12. به ماژول مراجعه کنید
13. تکلیف هفته 2
هفته 3 - مبانی بخش دوم:
01. هفته 2 بررسی تکالیف
02. توابع
03. رشته های مستند
04. آرگومان های تابع
05. ارگ و کوارگ
06. PYTHONPATH
07. اولین ماژول شما
08. اجرای اولین ماژول myModule.py
09. تعطیلی
10. مفهوم دامنه
11. مثال محدوده
12. Scope Globals
13. عبارات قالب بندی رشته ای
14. قالب بندی رشته ها با روش .format
15. تکلیف هفته 3
هفته 4 - مفاهیم اصلی و ضروری کونگ فو:
01. مرور تکالیف هفته 3
02. مجموعه ها
03. Iterators قسمت 1 Iterators چیست؟
04. Iterators Part 2 Python 2.7x vs 3.x range Function
05. Iterators قسمت 3 Python 2.7x در مقابل 3.x تابع zip
06. تکرار کننده ها و لغت نامه ها
07. با بیانیه
08. فهرست درک
09. درک لیست تودرتو
10. ژنراتورها قسمت 1
11. ژنراتورها قسمت 2
12. memory_profiler و نصب Anaconda
13. استفاده از memory_profiler و memory_usage
14. ماژول ورود به سیستم
15. استفاده از ماژول Logging در ماژول های خود
16. تکلیف هفته چهارم
هفته پنجم - کلاس ها و برنامه نویسی شی گرا:
01. مرور تکالیف هفته چهارم قسمت اول
02. مرور تکالیف هفته چهارم قسمت دوم
03. تکالیف با استفاده از مجموعه ها. شمارنده
04. بررسی تکالیف هفته 4 ساخت هندسه با نتایج
05. مقدمه ای بر اشیاء قسمت 1
06. Intro to Objects Part 2 مثال
07. تابع __init__
08. استفاده از خط زیر برای پنهان کردن مطالب
09. ارث
10. کلاس وراثت مثال کاری
11. کلاس Working Example Quadruped Tree
12. کلاس Working Example Multiple Inits
13. مفهوم چندشکلی
14. نمونه های چند شکلی
15. تایپ اردک
16. استثنائات قسمت 1
17. استثناها را خودتان بسازید
18. مثال کاری کلاس Raising An Exception
19. تکلیف هفته پنجم
هفته 6 - رابط های گرافیکی کاربر:
01. هفته پنجم مرور تکالیف
02. متغیرهای کلاس در مقابل متغیرهای نمونه
03. دکوراتورها قسمت 1
04. دکوراتورها مثال عملی
05. توابع جزئی قسمت 1
06. Qt PyQt PySide و غیره چیست.
07. معرفی Qt Designer
08. نامگذاری ابزارک ها
09. رابط کاربری Barebones در مایا
10. maya.cmds loadUI
11. بارگیری .ui تفاوت Pyside
12. بررسی Class of Incoming.ui
13. pyside_dynamic.py
14. کامپایل یک فایل .ui با pysideuic
15. پاکسازی نتایج pysideuic
16. PySide Docs و اتصال یک رویداد کلیکی
17. اتصال QWidgets به کد اجرایی
18. ساخت QCheckbox QLineEdit را غیرفعال کنید
19. ایجاد رویدادهای هندسه QPushButton
20. مقیاس هندسه کنترل QSlider
21. افزودن متن به فیلد QTextEdit
22. اتصال رویدادها در یک .ui بارگذاری شده
23. تکلیف هفته ششم
هفته 7 - بهبود رابط کاربری گرافیکی و معرفی PyMEL:
01. هفته ششم مرور تکالیف قسمت 1
02. هفته ششم مرور تکالیف قسمت 2
03. هفته ششم بررسی تکالیف قسمت 3
04. نمای کلی پروژه نهایی
05. ماژول ترشی
06. ماژول json
07. PyMEL چیست
08. PyMEL در مقابل maya.cmds
09. PyMEL PyNodes
10. بازرسی منحنی ها با PyMEL
11. ایجاد مجدد یک منحنی از داده ها
12. راه اندازی API شما
13. نوشتن یک API قسمت 1 شروع به کار
14. نوشتن یک API قسمت 2 که به ترشی اضافه می شود
15. نوشتن API قسمت 3 ایجاد منحنی از داده ها
16. ایجاد رابط کاربری Controllers Library در Qt Designer
17. به روز رسانی QListWidget
18. روی QListWidgetItem دوبار کلیک کنید
19. کنترل مقیاس QSlider
20. دستی مقیاس به روز رسانی مقدار QSlider
21. نامگذاری QLineEdit و ذخیره کنترلهای جدید
هفته 8 - نهایی کردن رابط کاربری و ماژول های فوق العاده مفید:
01. نقشه برداری رنگ برای منحنی های NURBs
02. رنگ آمیزی منحنی ها با API
03. ساخت یک شبکه 4x8 از دکمه های QPushButtons قسمت 1
04. ساختن یک شبکه 4x8 از دکمه های QPushButtons قسمت 2
05. ساخت یک شبکه 4x8 از دکمه های QPushButtons قسمت 3
06. ساخت شبکه 4x8 از دکمه های QPush قسمت 4
07. چگونه در مایا یک تصویربرداری از صفحه انجام دهیم
08. افزودن یک تابع ضبط صفحه به API
09. افزودن QLabel و QPixmap به API با کلیک بر روی Updating
10. طرح استفاده از یک اسکریپت خارجی برای پردازش تصاویر نماد ما
11. نصب مجدد Anaconda
12. نصب Python Image LibraryPIL در Anaconda
13. نوشتن یک اسکریپت با PIL برای برش تصاویر نماد قسمت 1
14. نوشتن یک اسکریپت با PIL برای برش تصاویر نماد قسمت 2
15. ماژول argparse
16. افزودن argparse به اسکریپت iconConvert.py
17. اجرای ماژول زیر فرآیند در مایا
18. ساخت آیکون برای منحنی ها در رابط کاربری
هفته 9 - ماژول های مفیدی که هر TD باید بداند:
01. پیگیری PySide قسمت 1 یک رابط کاربری واحد
02. PySide جالب پروژه هلیوس
03. maya.standalone
04. ماژول مسیر
05. مقدمه ای بر عبارات با قاعده
06. ماژول دوباره
07. تست re.finditer روی یک فایل متنی
08. پیگیری PySide قسمت 2 QRegExprValidator
09. Cygwin
10. grep
11. stdin stdout و stderr
12. بخش 1 ماژول فرآیند فرعی
13. بخش 2 ماژول فرآیند فرعی
14. بعد چه می توانم یاد بگیرم
CGCircuit - Learn Python Inside Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.