در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این کورس آموزشی با محیط کار و ابزارهای مایا 2020 آشنا شده و استفاده از آن ها را یاد می گیرید. مدل سازی ، تکستچرینگ ، انیمیشن سازی و رندر از مباحثی است که در این دوره بخوبی پوشش داده می شوند.
عنوان اصلی : Maya 2020 Essential Training
معرفی
با Maya مدل ها و انیمیشن های سه بعدی با کیفیت بالا ایجاد کنید
سیستم مورد نیاز مایا
از فایل های تمرینی نهایت استفاده را ببرید
1. رابط مایا
نمای کلی رابط کاربری مایا
با فایل ها و پروژه های مایا کار کنید
ناوبری در مایا
پورت های دید را پیکربندی کنید
از منوهای Hotbox و Marking استفاده کنید
تنظیمات برگزیده را سفارشی کنید
از فضاهای کاری مایا استفاده کنید
2. انتخاب و دستکاری اشیا
اشیاء را انتخاب کنید
از ابزار Move استفاده کنید
چرخش و مقیاس
محورها را دستکاری کنید
اشیاء تکراری
درک کانال باکس
با ویرایشگر ویژگی کار کنید
بازنشانی و ثابت کردن تحولات
قاپیدن اشیا
3. صحنه های مایا را سازماندهی کنید
با Outliner کار کنید
سلسله مراتب ایجاد کنید
اشیاء را گروه بندی کنید
درک هایپرگراف
لایه ها را ایجاد کنید
پنهان کردن و نمایش اشیاء
با ماسک های انتخاب کار کنید
4. مدل های چند ضلعی ایجاد کنید
ایجاد اشیاء چند ضلعی
اشیاء چند ضلعی را گسترش دهید
اجزای چند ضلعی را انتخاب کنید
از Soft Select و Symmetry استفاده کنید
از ابزار قلم مو برای مجسمه سازی مش ها استفاده کنید
از جعبه ابزار مدلسازی استفاده کنید
5. مدل سازی مش های چند ضلعی
تنظیم مرجع
مدل سازی در مقابل مرجع
از ابزار Extrude استفاده کنید
با حلقه های لبه کار کنید
ترکیب و جدا کنید
اجزای جوشکاری
آینه و ادغام اجزا
از پل چند ضلعی استفاده کنید
از ابزار Bevel استفاده کنید
6. تکنیک های مدل سازی اضافی
درک Quad Draw
صاف کردن سطوح
با سطوح تقسیم بندی کار کنید
به سطوح صاف چین ها اضافه کنید
ابزارهای بولی
مدیریت تاریخچه شی
7. با Curves کار کنید
مبانی منحنی های NURBS
منحنی ایجاد کنید
منحنی ها را اصلاح کنید
در طول یک مسیر اکسترود کنید
8. مواد ایجاد کنید
مروری بر رندر مایا
آشنایی با انواع سایه زن
با مواد آرنولد کار کنید
کدورت و شکست در آرنولد
ایجاد و اعمال نقشه ها
استفاده از بیت مپ به عنوان بافت
با پنجره Hypershade کار کنید
مواد را در Hypershade ایجاد کنید
9. مواد و بافت ها را اعمال کنید
چندین ماده را روی اشیاء اعمال کنید
نقشه برداری اشیاء چند ضلعی UV
آشنایی با ویرایشگر UV
نقشه برداری اشیاء پیچیده با اشعه ماوراء بنفش
مقیاس UV را حفظ کنید
10. رندر در آرنولد
تنظیمات رندر
چراغ های اصلی مایا برای آرنولد
چراغ های نقطه مایا
از چراغ های منطقه آرنولد استفاده کنید
از اشیاء به عنوان چراغ استفاده کنید
نورپردازی مبتنی بر تصویر و سایبان ها
دوربین ها را اضافه کنید
عمق میدان را در آرنولد اضافه کنید
ایجاد تاری حرکت در آرنولد
نمای رندر و خروجی نهایی
11. در مایا متحرک کنید
درک رابط انیمیشن
با استفاده از کلید تنظیم، اشیا را متحرک کنید
کلیدهای جدول زمانی را تغییر دهید
کلیدها را در Graph Editor تغییر دهید
کلیدها را در برگه دوپ تغییر دهید
با ویرایشگر زمان کار کنید
اشیاء را در مسیرهای اسپلاین متحرک کنید
چرخه های انیمیشن ایجاد کنید
انیمیشن را تجسم کنید
پخش انیمیشن با استفاده از Playblast
نتیجه
مراحل بعدی
Maya 2020 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش Rigging کاراکترها در نرم افزار 3Ds Max
آموزش ریگینگ کاراکترها در Maya
آموزش ایجاد کردن حرکاتی نرم در انیمیشن ها
آموزش ضروری مایا 2023
آموزش رندر با استفاده از امکانات Cycles در نرم افزار Blender
آموزش جامع SketchUp 2013
آموزش جامع Maya 2015
آموزش نکات و ترفندهای کار با Unreal Engine
دوره هفتگی Rigging و انیمیشن سازی سه بعدی با Maya
فیلم یادگیری کامل مایا و آرنولد