در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم استفاده حرفه ای از همه امکانات و ابزارهای نرم افزار ZBrush را یاد گرفته و تمرین و تجربه خواهید کرد.
عنوان اصلی : Intro to ZBrush Complete
1 - مقدمه
2 - مبانی رابط
3 - اسناد راه اندازی، مواد، منوها و اتصال
4 - ناوبری
5 - بدوی ها
6 - لغو
7 - جهت یابی در فضای سه بعدی
8 - عملکرد پایه برس
9 - مسدود کردن جمجمه
10 - مبانی داینامش
11 - لایت باکس
12 - دگرگونی محلی
13 - ذخیره و بازیابی سریع فایل ها
14 - انواع مجسمه سازی و ذخیره
1 - مقدمه
2 - Dynamesh Boolean And Groups
3 - حلقه های پنل
4 - ZRemesh ارگانیک
5 - کنترل ZRemesh
6 - مبانی نویز سطحی
7 - نویز ساز
8 - بافت بسکتبال
9 - نویز اضافی سطح
10 - Outro-2
1 - مقدمه
2 - Brute Forcing A Complex Shape
3 - توپولوژی Zsphere
4 - پایان دادن به هدفون
5 - Zsphere Zremesher Cleanup
6 - افزودن یک فایل کفش خارجی
7 - اوترو
1 - مقدمه
2 - حرکت چند ژست
3 - ZSphere Rig Posing
4 - Transpose Master
5 - حالت نهایی و پاکسازی
6 - Render Passes در Zbrush
7 - فتوشاپ کامپوزیت
8 - فیلم گردان
9 - رندر کیشات
10 - فایل های رندر سبک
11 - اوترو
1 - مقدمه
2 - رابط سفارشی
3 - منوی سفارشی
4 - ابزار فرعی
5 - ساخت زیرابزار خالی شده
6 - تنظیمات برس متوسط
7 - مسدود کردن یک سر
8 - کارکرد زیر ابزار بیشتر
9 - مقیاس و وضوح داینامش
10 - Gizmo Fundamentals
11 - ماسک Pen And Gizmo Pivots
12 - سکته های ماسک
13 - ضربه قلم مو
14 - اوترو
1 - مقدمه
2 - ماسک و گیزمو
3 - اصلاح کننده برس صاف
4 - مجسمه سازی خطوط عضلانی
5 - Sculptris Pro Body Blockout
6 - ZSphere Body Blockbody
7 - ZSketch Body Blockout
8 - آرماتور ZSphere
9 - اصلاح کننده های دید
10 - مش اتصال ZSphere
11 - برس سفارشی Imm
12 - استخراج مش های Imm
13 - Move Auto Mask
14 - Gizmo Move Multiple
15 - Blockout Body Refine
16 - نتیجه گیری
1 - مقدمه
2 - تکنیک های بلوک کردن شورت
3 - ماسک کردن پشت صورت
4 - تنظیمات براش پویا
5 - فریز کردن تقسیمات
6 - بلوک جوراب
7 - Slice Modifiers
8 - Clip And Trim
9 - تنظیمات اصلاح کننده بیشتر
10 - لوازم جانبی ZRemesh
11 - انسداد لباس
12 - پلک ها
13 - اوترو
1 - مقدمه
2 - تکنیک های Sculpt And Fibermesh Hair
3 - برس توپولوژی - Bandaids
4 - مجسمه سازی مو
5 - مبانی برس منحنی
6 - برس های منحنی سفارشی
7 - مخلوط کردن منحنی و قرار دادن برس
8 - منحنی خم
9 - کارکرد برس های منحنی بیشتر
10 - روش های مو
11 - Hpolish و Trimdynamic
12 - برس های سطح سخت بیشتر
13 - اوترو
1 - مقدمه
2 - انسداد پلک
3 - ارزیابی فرم ها با نورپردازی
4 - تطبیق مرجع با Spotlight
5 - یکپارچه سازی پلک ها
6 - جدا کردن قطعات دینامش
7 - Shadowbox
8 - مبانی چند رنگ
9 - بلوک قاب های شیشه ای
10 - حلقه های Dynamic Subdiv And Control
11 - تکنیک های اریب
12 - مبانی Zmodeler
13 - بازوهای عینک مدلینگ جعبه
14 - فینیشینگ و فیتینگ لیوان
15 - اوترو
1 - مقدمه
2 - مبانی طراح شگفت انگیز
3 - طراح شگفت انگیز اضافه کردن شورت و صادرات
4 - واردات و مقیاس بندی دارایی های طراح شگفت انگیز
5 - افزودن ضخامت به مش های لباس
6 - اضافه کردن جزئیات مدل شده به مش های لباس
7 - شورت را بازسازی کنید
8 - Outro
1 - مقدمه
2 - ایجاد و اصلاح آلفاها
3 - ایجاد رول آلفا
4 - برس اسکنه
5 - چند رنگ
6 - چند رنگ و مواد Pater 1
7 - Polypainting And Materials Pater 2
8 - سازماندهی پوشه
9 - Outro
1 - مقدمه
2 - QGrid
3 - مدل سازی جعبه
4 - مدل سازی جعبه خود را اصلاح کنید
5 - Zremesher And Box Modeling
6 - مبانی بولی
7 - هارد سرفیس زد رمش
8 - فیوژن مش
9 - Outro
Intro to ZBrush Complete
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.