در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش کار با Shader Network ها در Maya

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Maya: Shader Networks

سرفصل ها :


معرفی:
شبکه های شیدر در مایا
با استفاده از فایل های تمرین
1. ملزومات شبکه Shader:
شبکه های تکراری
صادرات و واردات شبکه
نقشه برداری مبتنی بر فاصله با Ai Ambient Occlusion
نقشه برداری مبتنی بر شکل با انحنای Ai
ایجاد یک گره Substance برای نگاشت پارامتریک
نقشه برداری خروجی مواد
تنظیم ویژگی های مواد
2. رنگ و ترکیب:
تنظیم رنگ با Color Correct
تنظیم یک ویژگی ممیز شناور با مقدار remap
نگاشت درخشندگی به یک پالت رنگ با سطح شیب دار
منحنی های RGB با رنگ remap
استخراج رنگ، اشباع و ارزش با RGBToHSV
ساخت شبکه ای برای ترسیم مجدد اشباع و درخشندگی
ترکیب نقشه ها با بافت لایه ای
کامپوزیت مواد با سایه زن لایه ای
3. نقشه برداری و داده های صحنه:
اعمال مختصات نقشه های متعدد با مجموعه های UV
آماده شدن برای ابزار 3D Paint
نقاشی نقشه با ابزار 3D Paint
استفاده از فایل 3D Paint در یک شبکه سایه زن
ترکیب UV ها با داده های بافت
نقشه برداری مبتنی بر دوربین و صحنه با اطلاعات نمونه‌گیر
گره های صحنه و سایه در Node Editor
استفاده از یک عبارت در یک شبکه سایه
نقشه برداری دوربین با طرح ریزی
4. مواد غیر فتورئال:
درک یک شبکه غیر عکسبرداری
ایجاد بافت سطح شیب دار
ایجاد بافت نویز
ضرب رنگ ها با بافت لایه ای
تعریف آستانه قطع با گره Condition
ترکیب نور منتشر با درخشندگی سطح
5. قابلیت همکاری:
صادرات نقشه های مایا با تبدیل به بافت فایل
راه اندازی AOV ها برای رندر به بافت
اجزای شیدر پخت با Render to Texture
نتیجه:
مراحل بعدی