در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با آنریل انجین یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Unreal Engine 4: Character UI Creation
1. ویدئوی تبلیغاتی - دوره UI شخصیت
2. پروژه پرایمر
3. دانلود و نصب کنید
4. ایجاد پروژه
5. بسته های محتوا را اضافه کنید
6. واردات دارایی
7. ایجاد نقشه ویجت
8. صفحه نمایش ویجت
9. طرح بندی عکس و نام کاراکتر
10. چیدمان نقش شخصیت
11. ایجاد ویجت سفارشی
12. چیدمان قرابت کاراکترها
13. طرح وضعیت کاراکتر
14. طرح تغییر کاراکتر
15. چیدمان دسته بندی کاراکترها
16. ساختار شخصیت
17. جدول داده های کاراکتر
18. جدول داده های صادراتی
19. جدول داده های وارداتی
20. طرح نمونه بازی
21. تابع داده کاراکتر را دریافت کنید
22. صحافی نام شخصیت
23. رفع اشکال اتصال ویجت
24. صحافی تصویر کاراکتر
25. کاراکتر نقش بند
26. پیوندهای قرابت کاراکتر
27. صحافی سطح کاراکتر
28. کاراکتر پول صحافی
29. کاراکتر XP Binding
30. صحافی رنگ کاراکتر
31. Player Controller Blueprint
32. تغییر کاراکتر (UI) شماره 1
33. تغییر کاراکتر (UI) شماره 2
34. تغییر شخصیت (بازی) شماره 1
35. تغییر شخصیت (بازی) شماره 2
36. تغییر شخصیت (بازی) شماره 3
37. چیدمان پایه توانایی ها
38. طرح بندی نماد و دکمه توانایی ها
39. نام و شرح چیدمان توانایی ها
40. طرح بندی ویژگی های توانایی ها
41. Abilities Icon Binding
42. قابلیت Binding نام
43. قابلیت شرح صحافی
44. قابلیت ها ویژگی های نام Bindings
45. Bindings ارزش خاصیت توانایی ها
46. قابلیت انیمیشن ویجت
47. قابلیت Hover Function
48. اسکریپت دکمه پیش فرض قابلیت
49. اسکریپت شناور دکمه قابلیت
50. اسکریپت Unhover Button Ability
51. قابلیت صدای اسکریپت
52. صفات پایه Layout
53. چیدمان نام ویژگی
54. ویژگی طرح حرکت خودکار
55. ویژگی های طرح بندی سرعت حرکت خودکار
56. صفت Health Layout
57. ویژگی Health Regen Amount Layout
58. ویژگی Health Regen Rate Layout
59. صفت تمسخر Layout
60. ویژگی طرح بندی رنگ
61. اسکریپت انتخاب دسته - ماوس
62. اسکریپت انتخاب دسته - کنترلر
63. ویژگی Auto Move Binding
64. اتصالات سرعت حرکت خودکار را مشخص کنید
65. اتصالات سلامت را نسبت دهید
66. ویژگی Health Regen Amount Binding
67. Attribute Health Regen Rate Binding
68. پیوندهای رنگی را مشخص کنید
69. نقشه بازی را ذخیره کنید
70. عملکرد ذخیره بازی را ایجاد کنید
71. Load Save Game Function
72. بازنویسی تابع ذخیره بازی
73. ذخیره / بارگذاری اسکریپت
74. به روز رسانی عملکرد داده کاراکتر را دریافت کنید
75. اسکریپت نام ویژگی
76. ویژگی حرکت خودکار اسکریپت
77. ویژگی اسکریپت سرعت حرکت خودکار
78. ویژگی Health Regen Rate Script
79. ویژگی طعنه نویسی شماره 1
80. ویژگی Taunt Script #2
81. ویژگی رنگ اسکریپت
Unreal Engine 4: Character UI Creation
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.