در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Becoming A Manager Your Team Loves

49,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

وقتی شغلی دارید که واقعاً عاشق آن هستید - جایی که احساس ارزشمندی می کنید و مجالی برای رشد دارید - این شانس وجود دارد که یک مدیر عالی داشته باشید.
در این دوره از کارشناس مدیریت و رهبری دکتر اریک زاکریسون ، یاد بگیرید که چگونه یک مدیر محبوب تیم خود شوید.
دکتر زاكریسون نشان می دهد كه چگونه می توان با افراد تیم خود روابط محكمی ایجاد كرد و چگونه از یك مدیر به یك رهبر تبدیل شد.
وی همچنین در مورد منابع قدرت و رهبری ، چگونگی آماده سازی خود برای موفقیت و مهارتهای اصلی سرپرستان بزرگ بحث می کند.
این دوره توسط Madecraft ( میدکِرَفت )ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.

عنوان اصلی : Becoming A Manager Your Team Loves

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 28 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


معرفی :
انتقال موثر به رهبری

اولین چیزهایی که باید بدانید :
نظارت یک رابطه است
این رابطه حیاتی است
به آنها برای پیشرفت آموزش بدید تا رشد کنند و بروند
من مدیر هستم یا رهبر؟

چالش های اصلی برای سرپرستان جدید :
از همکار به مدیر
شما یک اهرم مرزی هستید
آیا من واقعاً اینجا هستم؟
هاردبال در مقابل سافت بال

منابع قدرت و رهبری :
قدرت نقش
قدرت شخصی
اجازه دهید افراد بیشتری رهبر باشند
تکنیک های تأثیرگذار

خود را برای موفقیت تنظیم کنید :
قبل از ریسک کردن بررسی کنید
قبل از ایجاد تغییرات ، تحقیق خود را انجام دهید
نگاهی راه حل گرا داشته باشید
سد معبرها را شناسایی و بردارید
استفاده از هوش هیجانی
استفاده از انگیزه

مهارت های کلیدی تعاملی برای سرپرستان :
مزایا و موانع گوش دادن
گوش دادن به رفتارها
به موقع بودن و دفعات بازخورد
دادن بازخورد با ویژگی و کاربردی بودن
بازخورد مبتنی بر عملکرد
بهترین روش های بازخورد
مهارت داشتن در واگذاری کارها

نتیجه گیری :
اقدام برای تبدیل شدن به یک مدیر عالی