در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور میزان موفقیت مشتریان را در پروژه ها مدیریت کنید.
عنوان اصلی : Engagement Preparation Best Practices for Customer Success Management
1. آماده سازی مدیر موفقیت مشتری
بررسی اجمالی
ارائه یک تجربه مشترک برای مشتری
منابعی برای تحقیق در مورد اطلاعات مشتری
انتخاب و اعتبارسنجی اطلاعات مشتری
اطلاعات برای تحقیق، بخش 1
اطلاعات برای تحقیق، بخش 2
2. آماده سازی ذینفعان مشتری
کار با مشتری: مفاهیم کلیدی
کار با مشتری: اعتبار و ارتباط
بهترین تمرین جلسات
سوال مشورتی
Engagement Preparation Best Practices for Customer Success Management
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.