در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Blender 3D Modelling & Animating A Stylized Oriental Scene
1. معرفی مدل سه بعدی بلندر A Oriental Stylized Island
2. مبانی بلندر و چیدمان دوره
3. راه اندازی چراغ خیابان ما با حلقه های لبه
4. روش های مختلف برای ایجاد مش
5. Sems & Sharps چگونه کار می کنند
6. یادگیری در مورد گره ها و مواد
7. کار با گره های متریال
8. مبانی نورپردازی
9. تبدیل و کار با منحنی ها
10. استفاده موثر از درزها
11. ایجاد چرخش های زینتی
12. گردش کار ویرایش متناسب
13. تکمیل مواد لامپ
14. والدین و کودکان به صورت سه بعدی
15. کار با SVG
16. کار با چند اصلاح کننده
17. آموزش نحوه سرعت بخشیدن به گردش کار
18. تکمیل پل کوچک ما
19. کار با Deform Modifier
20. برگرداندن نرمال هایمان
21. رفع مش های بولی
22. شروع سبد میوه
23. ایجاد مواد سبد
24. ایجاد مواد رویه ای
25. ایجاد قوس بزرگ
26. مقدمه ای بر مجسمه سازی
27. ایجاد ماده سنگ
28. ایجاد سایه بان آب
29. اتمام Rockpool
30. ایجاد نی به روش آسان
31. کار با رمپ رنگی
32. ایجاد الگوی کاشی سقف
33. ایجاد اولین ساختمان Greybox ما
34. کار با ابزار Bisect
35. راه اندازی بنیاد ذخیره سازی مواد غذایی
36. نکات جهت گیری تحول
37. تنظیم مجدد Bevels
38. ایجاد اولین سقف ما
39. ایجاد فانوس
40. افزودن مصالح به اولین ساختمان ما
41. رفع مشکلات با شارپ
42. ایجاد شاخه های کم پلی درخت
43. راهنمای دستکاری شعبه
44. ایجاد الگوی برگها
45. اولین سیستم ذرات ما را ایجاد کنید
46. ایجاد مواد تنه درخت
47. ایجاد سقف برج گونگ ما
48. رفع مش هایی که کار نمی کنند
49. ایجاد سقف گونگ
50. تکمیل سقف گونگ ما
51. آماده سازی مش برای تغییر شکل ساده
52. ایجاد ساپورت های گونگ
53. شکستن گونگ
54. ایجاد طناب رویه ای
55. نحوه ایجاد مواد طلا
56. ساخت سنگ های سبک
57. ایجاد چرخ آب
58. محاسبه دور دایره ها
59. تست مهارت های سه بعدی ما
60. کار با بولی های پیچیده
61. ایجاد بلوک های سنگی پل
62. بازسازی پل
63. قابلیت مشاهده گزینه های Viewport
64. ایجاد چرخش سقف شرقی
65. راه اندازی سقف مجتمع
66. آماده سازی سقف بزرگ
67. تکمیل ساخت پل بزرگ
68. اهمیت حلقه های لبه
69. ایجاد شاخ و برگ به روش آسان
70. مواد شاخ و برگ Prodeural
71. راه اندازی ماهی کم پلی ما
72. آینه ماهی
73. رفع مشکل مش
74. استفاده از Voxel Remesh
75. مواد ماهی رویه ای
76. ایجاد الگوهای جزیره
77. یادگیری در مورد جریان توپولوژی
78. اتمام آخرین جزیره
79. خلق جهان
80. ایجاد زمین
81. راه اندازی HDRI و روشنایی ما
82. راهنمای سیستم ذرات چمن
83. چگونه به چمن تلطیف کنیم
84. خلقت زمین
85. مجسمه سازی جزایر
86. ایجاد پله های مارپیچ
87. ترکیب ساختارها و محیط ها
88. پر کردن جزیره با مدل های ما
89. مقیاس بندی مدل ها برای تناسب با صحنه ما
90. ساختن صحنه ما پاپ
91. چیدن مجسمه جزیره
92. مجسمه سازی کوه بزرگ
93. نهایی کردن طرح مدل خشن ما
94. رفع مشکلات زمین و سایه
95. ایجاد اولین ماده رویه آب ما
96. راه اندازی اولین رودخانه ما
97. متحرک سازی رودخانه های ما
98. ایجاد آبشار صخره ای
99. اتمام آبشارهای ما
100. ایجاد توهم ادغام
101. تلاطم تلطیف شده با خالی
102. متحرک کردن آشفتگی ما
103. ایجاد Rapids
104. متحرک سازی Rapids ما
105. ایجاد مسیرها
106. راه اندازی ساختمان اصلی
107. ایجاد طبقات ساختمان اصلی
108. طرفداران و عادی
109. ایجاد تخته های چوبی
110. ایجاد بالکن
111. شروع زیور آلات اژدها
112. تمیز کردن صحنه ما
113. پایان دادن به اژدها
114. ایجاد سقف ساختمان اصلی
115. افزودن مصالح به ساختمان اصلی
116. کار با آرایه های پیچیده
117. رفع تغییر شکل ساده و تکمیل پله ها
118. اتمام مجسمه جزیره نهایی
119. نهایی کردن چمن
120. راهنمای چرخ و مبانی انیمیشن
121. ایجاد انیمیشن ردیابی ماهی ما
122. شروع ایجاد پروانه
123. نحوه ایجاد حرکت پروانه
124. استفاده از نویز برای متحرک کردن پروانه
125. کار با Point Lights
126. نکات نورپردازی نهایی
127. کار با دوربین
128. رندر تصاویر تک
129. نمایش انیمیشن نهایی ما
Blender 3D Modelling & Animating A Stylized Oriental Scene
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.