در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری دی مکس یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Creating a AAA Game Asset
قسمت 1 - High Poly:
1. معرفی
2 - از مرجع ما عبور می کنیم
3 - High Poly قسمت 1
4 - High Poly قسمت 2
5 - High Poly قسمت 3
6 - High Poly قسمت 4
7 - High Poly قسمت 5
8 - High Poly قسمت 6
9 - High Poly قسمت 7
10 - High Poly قسمت 8
11 - High Poly قسمت 9
12 - High Poly قسمت 10
13 - نتیجه گیری
قسمت 2 - Low Poly:
1. معرفی
2 - ساخت مدل Low Poly قسمت 1
3 - ساخت مدل Low Poly قسمت 2
4. نتیجه گیری
قسمت 3 - UV Unwrap:
1. معرفی
2 - Uv Unwrapping The Model Part 1
3 - Uv Unwrapping The Model Part 2
4 - Uv Unwrapping The Model Part 3-4
5 - نتیجه گیری
قسمت 4 - نقشه های بافت پخت:
1. معرفی
2 - پخت مدل ما قسمت 1
3 - پخت مدل ما قسمت 2
4 - پخت مدل ما قسمت 3
5 - پخت مدل ما قسمت 4
6. نتیجه گیری
قسمت 5 - بافت :
1. معرفی
2 - Scene In Substance Painter را تنظیم کنید
3 - ایجاد جزئیات عادی
4 - ایجاد جزئیات عادی قسمت 2
5 - نتیجه گیری
قسمت 6 - رنگ پایه و جزئیات:
1. معرفی
2 - رنگ پایه قسمت 1
3 - رنگ پایه قسمت 2
4 - رنگ پایه قسمت 3
5 - جزئیات - خاک و آسیب
6 - جزئیات - خاک و آسیب قسمت 2
7 - نتیجه گیری
قسمت 7 - رندر نهایی:
1. معرفی
2 - پولیش نهایی
3 - رندر
4. نتیجه گیری
Creating a AAA Game Asset
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.