در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی قدم به قدم مدل سازی یک فرمان اتومبیل فرمول 1 را بوسیله نرم افزار مایا یاد گرفته و همراه با مدرس دوره تمرین و تجربه خواهید کرد.
عنوان اصلی : Modeling an F1 Wheel in Maya
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار
تنظیم پیش فرض های پروژه
تنظیم واحدهای صحنه
سفارشی کردن قفسه ها
وارد کردن تصویر مرجع
بررسی ردپای در طراحی مستعار
مقایسه گردش کارهای مختلف
2. ایجاد بدنه اصلی
با استفاده از ابزار Create Polygon
چفت شدن چند ضلعی ها
ایجاد quads با ابزار Interactive Split
ایجاد یک جامد با ابزار Extrude
افزودن پخ با استفاده از ابزار Bevel
آشنایی با ابزار Insert Edge Loop
انعکاس در سراسر خط مرکزی با Duplicate Special
جایگزین هایی برای Duplicate Special
آشنایی با دستورات Combine و Merge
با استفاده از ابزار Merge Vertex
استفاده از رندر نرم افزار برای رندرهای سریع
استفاده از اشعه ذهنی برای رندرهای با کیفیت بالاتر
درک ویرایشگر تقریب ریه ذهنی
3. ایجاد دکمه ها
افزودن فرورفتگی دکمه با عملیات بولی
ایجاد quads با استفاده از ابزار Interactive Split
ایجاد پایه دکمه
ایجاد تورفتگی دکمه
مقیاس گذاری دکمه ها
4. ایجاد دسته
رد پای اصلی
ایجاد چهارتایی
جامد ایجاد کنید
تنظیم دقیق دسته
آینه در سراسر خط مرکزی
5. اجزای اضافی
ایجاد پاروها
مدل سازی صفحه چرخشی
مدل سازی پد مرکزی
مدل سازی نمایشگر دیجیتال
6. رندرینگ
یک آلفا در SketchBook Pro ایجاد کنید
تمرین رندر
مکان یابی چراغ ها و تنظیم ویژگی های نور
تنظیمات رندر
مقایسه و ذخیره رندرها
نتیجه
مراحل بعدی
Modeling an F1 Wheel in Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش طراحی و نقاشی یک فرمان اتومبیل فرمول 1 بوسیله SketchBook Pro
آموزش کار با ابزارهای مدل سازی Sub-D در نرم افزار Autodesk Alias
آموزش مدل سازی صنعتی با Autodesk Alias
آموزش مدل سازی بوسیله Autodesk Alias
فیلم یادگیری کامل SketchBook Pro 7
آشنایی با ایده ها و مشاوره های وی جی قاهر برای طراحی اتومبیل ها