در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی طراحی بافت و ماتریال فلز رنگ شده را در Substance Designer یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Creating Painted Metal in Substance Designer
معرفی
خوش آمدی
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
نمای کلی تنظیمات صحنه
1. ایجاد جزئیات و رنگبندی پراکنده
ایجاد جزئیات حفره دار
تاب برداشتن جزئیات حفره دار
ایجاد کاشی دندانه دار ما
در حال توزیع فرورفتگی هایمان
ساختمان در برخی از خط و خش
مخلوط کردن و معکوس کردن خراش ها
اضافه کردن رنگ به مخلوط
ساختن مقداری خاک
اتمام و استفاده از ماسک خاک ما
2. شکستن سطح با اطلاعات عادی و ناهمواری
ایجاد نقشه های معمولی
ترکیب نقشه های معمولی
ایجاد نقشه ناهمواری، قسمت 1
ایجاد نقشه ناهمواری، قسمت 2
اضافه کردن انسداد محیط و نقشه های متالیک
3. اضافه کردن لمس نهایی
افشای پارامترها، بخش 1
افشای پارامترها، بخش 2
نتیجه
بعدش چی؟
Creating Painted Metal in Substance Designer
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ساخت زمین یک بازی در Unreal Engine
آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max
آموزش طراحی ماتریال های NPR در نرم افزار Substance Designer
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017
آموزش استفاده از Unreal Engine در پروژه های معماری
تکنیک های مصورسازی معماری با Unreal Engine
فیلم یادگیری کامل Substance Designer 2020
آموزش مصور سازی سینمایی در Unreal
آموزش استفاده از ماتریال ها در Unreal Engine برای پروژه های معماری
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی