در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
کشف کنید که چگونه می توانید مدل ها و انیمیشن های سه بعدی با کیفیت بالا را در مایا 2023 ایجاد کنید. این دوره مهارت های اصلی مایا-تغییر ، بافت ، ارائه و انیمیشن-را در یک گردش کار مبتنی بر پروژه در دنیای واقعی پوشش می دهد که به همان اندازه به خوبی به فیلم ، حرکت ترجمه می شود. گرافیک و طراحی بازی. اصول اولیه مانند شخصی سازی رابط ، انتخاب و دستکاری اشیاء و سازماندهی صحنه ها را بیاموزید. در مرحله بعد ، مدل سازی چند ضلعی ، ایجاد و پالایش مش ، مجسمه سازی و مدل سازی NURBS را مرور کنید. نحوه ایجاد و استفاده از مواد را در سطوح کشف کنید - رنگ ، بافت و بازتاب. سپس دوربین ها ، روشنایی و اثرات عمق میدان را با استفاده از آرنولد برای مایا رندر ادغام کنید. نکته آخر ، مربی جورج ماستری نشان می دهد که چگونه می توان با ابزارهای انیمیشن مایا حرکت و زندگی را به کار خود اضافه کرد.
عنوان اصلی : Maya 2023 Essential Training
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مدل ها و انیمیشن های سه بعدی با کیفیت بالا با مایا ایجاد کنید
نیازهای سیستم مایا 2023
بیشترین استفاده را از پرونده های ورزش
پیکربندی مایا
1. رابط مایا:
نمای کلی از رابط مایا
کار با پرونده ها و پروژه های مایا
ناوبری در مایا
پیکربندی منظره
با استفاده از Hotbox و علامت گذاری منوها
پیکربندی فضای کاری
2. انتخاب و دستکاری اشیاء:
انتخاب اشیاء
با استفاده از ابزار Move
چرخش و مقیاس گذاری
دستکاری محورها
کپی کردن اشیاء
درک جعبه کانال
کار با ویرایشگر ویژگی
3. سازماندهی صحنه های مایا:
کار با Outliner
ایجاد سلسله مراتب
گروه بندی اشیاء
ایجاد لایه ها
پنهان کردن و نشان دادن اشیاء
4. ایجاد مدلهای چند ضلعی:
ایجاد اشیاء چند ضلعی
انتخاب اجزای چند ضلعی
با استفاده از جعبه ابزار مدل سازی
برچسب های مؤلفه
استفاده از ابزارهای قلم مو برای مجسمه سازی مش
5. مدل سازی مشهای چند ضلعی:
تنظیم مرجع
مدل سازی در برابر مرجع
با استفاده از ابزارهای Extrude
کار با حلقه های لبه
ترکیب و جداگانه
تاریخ شی
6. تکنیک های مدل سازی اضافی:
تغییر شکل های شی
اجزای آینه کاری و ادغام
سطوح صاف کننده
کار با سطوح زیربخش
ابزارهای بولی
7. کار با منحنی ها:
ایجاد منحنی
اصلاح منحنی ها
اکسترود کردن در طول یک مسیر
8. ایجاد مواد:
مبانی ارائه مایا
مواد سطح استاندارد
کدورت و انکسار
ایجاد و استفاده از نقشه ها
استفاده از bitmaps به عنوان بافت
کار با پنجره Hypershade
9. استفاده از مواد و بافت:
چندین ماده را روی اشیاء بمالید
اشیاء چند ضلعی نقشه برداری UV
درک ویرایشگر UV
UV های تنظیم دقیق
10. ارائه در آرنولد:
تنظیمات ارائه
نور را اضافه و کنترل کنید
انواع نور آرنولد
رعد و برق و آسمان مبتنی بر تصویر
با استفاده از اشیاء و چراغ ها
اضافه کردن دوربین
اضافه کردن عمق میدان در آرنولد
ایجاد تاری حرکتی در آرنولد
نمای و خروجی نهایی
11. انیمیشن در مایا:
درک رابط انیمیشن
اشیاء انیمیشن با استفاده از کلید تنظیم شده
اصلاح کلیدها در جدول زمانی
اصلاح کلیدها در ویرایشگر نمودار
ایجاد چرخه انیمیشن
اشیاء انیمیشن در طول مسیرهای spline
انیمیشن شبح
نتیجه گیری:
نتیجه گیری
Maya 2023 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش طراحی و مدل سازی داخلی یک منزل مسکونی با 3Ds Max و V-Ray
آموزش ریگینگ کاراکترها در Maya
آموزش ساخت کاراکترهای انیمیشنی در After Effects
دوره هفتگی Rigging و انیمیشن سازی سه بعدی با Maya
آموزش کار با دوربین سه بعدی نرم افزار 3Ds Max
آموزش ساخت کاراکتر های انیمیشنی در 3ds Max
آموزش Rigging کاراکترهای کارتونی در Maya
آموزش کامل کار با Maya 2020
آموزش مدل سازی و مصورسازی معماری بوسیله 3Ds Max, Twinmotion
آموزش Rigging کاراکترها در نرم افزار 3Ds Max