در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مدیریت مشتری یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Onboarding and Adoption Best Practices for Customer Success Management
1. فرآیند پذیرش مشتری:
بررسی اجمالی
سوار شدن چیست؟
چرا ورود به هواپیما مهم است؟
پذیرش در مقابل پذیرش در مقابل تحقق ارزش
انتخاب مدل سرویس سوار شدن: قسمت 1
انتخاب مدل سرویس ورود: قسمت 2
مدیریت فرآیند ورود
2. فرآیند پذیرش مشتری:
اصول پذیرش
مفاهیم دانش، مهارت و نگرش (KSA).
به طور مستقیم و غیرمستقیم بر کاربران تأثیر می گذارد
نقش های اجرایی پذیرش
اصول مدیریت پروژه و بهترین شیوه ها
Onboarding and Adoption Best Practices for Customer Success Management
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.