در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با اصول اولیه ساخت شخصیت انیمیشنی در 3ds Max آشنا می شوید George Maestri به شما کمک می کند تا بتوانید شخصیت انیمیشنی خود را ایجاد کنید و توضیح می دهد که چگونه حرکات قوی برای چهره و اندام های دیگر بگذارید تا شخصیت شما بعد روحی و روانی هم داشته باشد.
عنوان اصلی : 3ds Max: Character Animation
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
نمای کلی دکل شخصیت: یک شخصیت ساده
نمای کلی دکل شخصیت: یک شخصیت کامل
استفاده از ابزارهای طراحی صفحه نمایش
1. قرار دادن شخصیت های دیجیتال
ایجاد ژست های قوی
استفاده از مجموعههای انتخاب برای کمک به ژست شخصیتها
استفاده از لایه ها برای انتخاب کاراکترها
آموزش اصول ژست گرفتن شخصیت ها
ایجاد پوزهای سهام
2. متحرک سازی شخصیت ها در حرکت
درک نیروها و حرکت شخصیت
درک کشیدن
کار با حرکت ثانویه
جان بخشیدن به شخصیت
اصلاح انیمیشن
3. ایجاد پوز به ژست انیمیشن
حالت های اولیه کیفریمینگ
ایجاد گذرگاه مسدودسازی
حرکت نگه می دارد
متحرک سازی تغییر وزن
متحرک سازی انتقال ژست به ژست
متحرک کردن یک موج
4. پیاده روی متحرک
تجزیه و تحلیل یک پیاده روی
تنظیم یک شخصیت برای یک پیاده روی اولیه
متحرک سازی یک پیاده روی: پاها
متحرک کردن پیاده روی: پایین تنه
متحرک کردن یک پیاده روی: متقارن کردن چرخه
متحرک سازی پیاده روی: کار با ستون فقرات
متحرک سازی پیاده روی: حرکت بازو
متحرک کردن یک پیاده روی: سر
5. اضافه کردن شخصیت به پیاده روی
تغییر پیاده روی با استفاده از ژست ها
تغییر راه رفتن با استفاده از قرار دادن پا
اغراق در راه رفتن: وضعیت درازتر
اغراق در راه رفتن: موقعیت عبور
اغراق در پیاده روی: موقعیت بالشتک
6. انیمیشن اجرا می شود
دویدن در چهار حالت
متحرک سازی یک دویدن: ژست گذر
متحرک سازی یک دویدن: ژست طولانی
متحرک سازی یک دویدن: انعکاس ژست های اصلی
متحرک سازی یک دویدن: اضافه کردن وزن
متحرک سازی یک دویدن: ستون فقرات
متحرک کردن یک دویدن: حرکت بازوی چپ
متحرک کردن یک دویدن: حرکت بازوی راست
7. انیمیشن چهره و گفتگو
متحرک چشمک می زند
متحرک سازی تغییرات در جهت چشم
متحرک سازی چرخش سر
کار با صدا
مروری بر کنترل های دهان
متحرک سازی مصوت ها: A، E و I
متحرک سازی مصوت ها: O، U و Y
متحرک سازی صامت ها: B، D و G
صامت های متحرک: F، M و S
متحرک سازی همگام سازی لب: اختصاص واج
همگام سازی لب متحرک: حرکت سر
همگام سازی لب متحرک: چشم ها
همگام سازی لب متحرک: بدن
8. متحرک سازی یک صحنه
ایجاد پوزهای اصلی
مسدود کردن پوزها برای گفتگو
متحرک کردن حرکت نگه می دارد
ایجاد وزن
اضافه کردن حرکت ثانویه
دیالوگ متحرک
تنظیم حرکت سر
افزودن پلک ها
نتیجه
خداحافظ
3ds Max: Character Animation
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش رندر و نورپردازی فضای خارجی در Maya با موتور رندر Arnold
آموزش نورپردازی و رندر فضای داخلی با 3Ds Max, V-Ray
فیلم یادگیری کامل مایا و آرنولد
آموزش نکات و ترفندهای کار با Unreal Engine
آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Blender
آموزش مدل سازی و مصورسازی معماری بوسیله 3Ds Max, Twinmotion
کسب و کار کوچک خود را با LinkedIn رشد دهید
دوره هفتگی انیمیشن سازی و Rigging سه بعدی
آموزش استفاده از 3Ds Max در معماری
آموزش Rigging کاراکترها در نرم افزار 3Ds Max