در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Sci-Fi Game Environment Creation in Blender
01-مراجع و تکنیک های ما را مرور می کنیم
02-راه اندازی پروژه Blender3d ما
03-ایجاد Blockout Part1 ما
04-ایجاد قسمت 2 مسدودسازی ما
05-ایجاد Blockout Part3 ما
06-ایجاد قسمت 4 مسدودسازی ما
07-ایجاد قسمت 5 مسدودسازی ما
08-ایجاد قسمت 6 مسدودسازی ما
09-ایجاد قسمت 7 مسدودسازی ما
10-ایجاد Blockout Part8 ما
11-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 1
12-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 2
13-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 3
14-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 4
15-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 5
16-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 6
17-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 7
18-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 8
19-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 9
20-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 10
21-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 11
22-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 12
23-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 13
24-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 14
25-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 15
26-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 16
27-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 17
28-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 18
29-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 19
30-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 20
31-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 1
32-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 2
33-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 3
34-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 4
35-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 5
36-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 6
37-ایجاد قسمت مواد کاشی کاری ما
38-ایجاد قسمت 1 اطلس عکس برگردان ما
39- ایجاد قسمت 2 اطلس عکس برگردان ما
40- ایجاد قسمت 3 اطلس عکس برگردان ما
41-ایجاد قسمت 4 اطلس عکس برگردان ما
42-ایجاد قسمت 5 اطلس عکس برگردان ما
43-ایجاد قسمت 6 اطلس عکس برگردان ما
44- ایجاد قسمت 7 اطلس عکس برگردان ما
45-ایجاد اطلس عکس برگردان ما قسمت 8
46-Uv Unwrapping Assets Our Part1
47-Uv Unwrapping Assets Our Part2
48-Uv Unwrapping Assets Our Part3
49-Uv Unwrapping Assets Our Part4
50-Uv باز کردن دارایی های ما قسمت 5
51-Uv Unwrapping Assets Our Part6
52- راه اندازی اولین پروژه نقاش مواد ما
53-افزودن جزئیات نقشه معمولی ما به قسمت اول دارایی
54-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی ما به قسمت اول دارایی 2
55-افزودن جزئیات نقشه معمولی ما به قسمت اول دارایی 3
56-افزودن رنگ های پایه ما در قسمت اول دارایی
57-افزودن رنگ های پایه ما در اولین دارایی قسمت 2
58-افزودن رنگ های پایه ما در اولین قسمت 3
59-افزودن رنگ های پایه ما در اولین قسمت 4
60-نهایی کردن بافت ما برای اولین دارایی
61-وارد کردن اولین دارایی نهایی در غیر واقعی و رفع اشکالات
62- راه اندازی اولین دارایی نهایی ما در غیرواقعی
63-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی به قسمت دوم دارایی ما
64-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی به قسمت دوم دارایی ما
65-افزودن رنگ های پایه به دومین دارایی ما
66- بافت دارایی دوم ما را به پایان برسانید
67-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی به قسمت 1 دارایی سوم
68-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی به قسمت 2 دارایی سوم
69-افزودن رنگ های پایه به سومین دارایی ما
70-ایجاد بافت برای صاحب گیاه قسمت 1
71-ایجاد بافت برای صاحب گیاه قسمت 2
72-قرار دادن بافت اطلس روی دارایی هایمان
73-تنظیم دارایی های مدولار ما قسمت 1
74-تنظیم دارایی های مدولار ما قسمت 2
75- انجام اولین مجوز نورپردازی ما قسمت 1
76- انجام اولین مجوز نورپردازی ما قسمت 2
77- انجام اولین مجوز نورپردازی ما قسمت 3
78- انجام اولین مجوز نورپردازی ما قسمت 4
79-افزودن خطوط برگردان به کف
80-افزودن گیاهان ما قسمت 1
81-افزودن گیاهان ما قسمت 2
82-تعادل کردن مواد ما قسمت 1
83-تعادل کردن مواد ما قسمت 2
84-Creating Our Cables Part1
85-Creating Our Cables Part2
86-انجام دومین نورپردازی و پاس لهستانی قسمت 1
87-انجام دومین نورپردازی و پاس لهستانی قسمت 2
88- انجام بخش 1 گذرنامه نهایی لهستانی ما
89- انجام بخش 2 گذرنامه نهایی لهستانی ما
90-Outro
Sci-Fi Game Environment Creation in Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
کورس مدل سازی در نرم افزار Maya
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
مقدمه ای بر 3ds max
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
ایجاد مو برای بازی در Blender
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
مدل سازی و حجاری فرانکشتاین در نرم افزار ZBrush
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush