در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی بافت یا همان Texture سازی سه بعدی را یاد می گیرید. در این دوره بویژه ساخت Texture فلز سه بعدی را با نرم افزارهای Photoshop, Illustrator یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Creating Metal 3D Textures
معرفی
خوش آمدی
1. ترسیم پایه ها و بافت ها
رنگ آمیزی سریع فولاد گالوانیزه
طراحی فلز برس خورده
ایجاد پیچ و مهره در ایلاستریتور
اجرا: رنگ آمیزی سطح پانل شده
اجرا: افزودن زنگ زدگی به پانل های فلزی
ایجاد نقشههای specular، زبری، نرمال و فلزی برای گردشهای کاری رندر مبتنی بر فیزیکی
2. ایجاد مواد در 3ds Max
ایجاد یک ماده فلزی و پیوند دادن بافت ها
نادیده گرفتن انعکاس با نقشه چشمگیر
استفاده از نقشه پراکنده برای تعریف رنگ چشمگیر
Creating Metal 3D Textures
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش رندر فضاهای داخلی در نرم افزار 3Ds Max
آموزش رندر فضاهای داخلی با Maya
آموزش ساخت اسکلت حرکتی کاراکترهای انسانی بوسیله Maya HumanIK Rigs
آموزش Rigging اتومبیل ها در مایا
آموزش جامع Unity 4.3
آموزش انیمیشن سازی برای Unity بوسیله 3Ds Max
آموزش رندر نما و فضای بیرونی ساختمان ها بوسیله نرم افزار Maya