وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش تکنیک های ایجاد کردن یک تجربه لذت بخش و عالی برای مشتریان

سرفصل های دوره

در این دوره آموزشی تکنیک هایی را یاد می گیرید که به کمک آن ها خواهید توانست تجربه های عالی و لذت بخش برای مشتری هایتان ایجاد کنید.

عنوان اصلی : Thomas A. Stewart and Patricia O'Connell on Designing and Delivering Great Customer Experience

سرفصل ها :


معرفی
خوش آمدی
طراحی خدمات چیست؟
1. طراحی خدمات چه کاری می تواند برای شما انجام دهد: ایجاد رابطه با مشتری شما
آه و اوس
تعامل حیاتی با مشتری
یک تجربه منسجم ایجاد کنید
2. از تابلو نقاشی تا اتاق هیئت: سفر شما
معدل طراحی خدمات شما چیست؟
روی صحنه و پشت صحنه
هشت سوال
نتیجه
مراحل بعدی

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: LY9681
حجم: 236 مگابایت
مدت زمان: 32 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1398
آموزش تکنیک های ایجاد کردن یک تجربه لذت بخش و عالی برای مشتریان
آموزش تکنیک های ایجاد کردن یک تجربه لذت بخش و عالی برای مشتریان 1
آموزش تکنیک های ایجاد کردن یک تجربه لذت بخش و عالی برای مشتریان 2
آموزش تکنیک های ایجاد کردن یک تجربه لذت بخش و عالی برای مشتریان 3
آموزش تکنیک های ایجاد کردن یک تجربه لذت بخش و عالی برای مشتریان 4
آموزش تکنیک های ایجاد کردن یک تجربه لذت بخش و عالی برای مشتریان 5
آموزش تکنیک های ایجاد کردن یک تجربه لذت بخش و عالی برای مشتریان 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید