در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با نرم افزار 3Ds Max 2015 آشنا شده و استفاده از همه امکانات و ابزارهای آن را در پروژه های واقعی یاد گرفته و تمرین و تجربه خواهید کرد.
عنوان اصلی : 3ds Max 2015 Essential Training
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار
استفاده از پوشه های پروژه
رابط کاربری و پیش فرض ها را سفارشی کنید
تنظیم تنظیمات
2. رابط 3ds Max
آشنایی با رابط کاربری
با استفاده از پنل های Create and Modify
انتخاب واحدهای اندازه گیری
کنترل نمایشگر شبکه
پیمایش در ویوپورت ها
با استفاده از کلیدهای میانبر
تبدیل اجسام
انتخاب حالت های سایه
پیکربندی درگاه های دید
3. مبانی مدلسازی
ایجاد یک صفحه تصویر
کنترل ویژگی های نمایشگر
ایجاد چیزهای اولیه
کار با Scene Explorer
درک سطح جزئیات
کار با پشته اصلاح کننده
درک وابستگی ها
در حال جمع شدن پشته اصلاح کننده
4. مدل سازی چند ضلعی
استفاده از روبان Graphite با قابلیت Editable Poly
کار با موضوعات فرعی
رئوس جوشکاری
انتخاب یک مرکز تبدیل
جزئیات با برش و حذف
جزئیات با QuickSlice
با استفاده از انتخاب نرم
گوشه های رو به رو با چمفر
با استفاده از Window/Crossing Selection
استفاده از انتخاب رنگ
ترکیب اشیا با Attach
الحاق عناصر با Bridge
انشعاب چند ضلعی ها با Extrude
صاف و سخت شدن لبه ها
5. مدلسازی سطح فرعی
درک سطوح فرعی
ایجاد یک شی پلی قابل ویرایش
اضافه کردن اصلاح کننده Symmetry
انتخاب NURMS یا TurboSmooth
خشن کردن شکل
درج حلقه های لبه با SwiftLoop
تبدیل شی محدود کننده فرعی
جوش دادن درز
اضافه کردن عدم تقارن
زیرمجموعه های پخت
6. مدلسازی فرم آزاد
مجسمه سازی با تغییر شکل رنگ
استفاده از برس های نویز و ریلکس
تنظیم گزینه های Paint
کنترل گزینه های Brush
تطبیق یک شی با شی دیگر
مجسمه سازی با براش های Conform Transform
کپی کردن با Object Paint
تعیین موقعیت اشیا با Select و Place
7. Spline Modeling
ایجاد یک خط
جابجایی نقطه محوری
چرخاندن سطح با اصلاح کننده تراش
استفاده از انواع مختلف راس
استفاده از محدودیت های محوری
گسترش یک اسپلاین
ضربه زدن به یک Arc primitive
ترکیب splines با Attach و Merge
گرد کردن گوشه ها با فیله
جبران یک spline با Outline
تنظیم سطح جزئیات با Interpolation
8. مدلسازی NURBS
درک NURBS
ایجاد منحنی های NURBS
تبدیل اشیا به NURBS
شبیه سازی اشیاء فرعی
ایجاد سطح U loft
بازسازی منحنی ها
تنظیم تقریب سطح
گروه بندی اشیاء
9. سلسله مراتب
درک سلسله مراتب
نقاط محوری متحرک و چرخشی
آشنایی با سیستم های مختصات
تنظیم ترتیب محور برای چرخش
پیوند دادن اشیاء
با استفاده از نمای شماتیک
قفل کردن تبدیل می شود
اجتناب از مشکلات مربوط به مقیاس
10. طراحی 3D Motion Graphic
صادرات مسیرها از Adobe Illustrator
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
ایجاد یک متن اولیه
استفاده از یک اصلاح کننده Bevel
نمونه سازی یک اصلاح کننده
ویرایش خطوط متنی
بریده شدن درگاه دید
کنترل سطح جزئیات
ویرایش چند ضلعی ها
11. اصول چیدمان و دوربین
ادغام صحنه ها
مدیریت لایه های نمایشگر
ایجاد دوربین هدف
فعال کردن قاب های ایمن
انتخاب نسبت تصویر در Render Setup
تنظیم میدان دید
استفاده از دوربین رایگان
12. انیمیشن Keyframe
تنظیم تنظیمات زمان
انتخاب مجموعه فیلترهای کلیدی
ایجاد فریم های کلیدی در حالت تنظیم کلید
ویرایش فریم های کلیدی در تایم لاین
ویرایش کلیدهای موقعیت با خط سیر
ویرایش منحنی های تابع در Curve Editor
ایجاد فریم های کلیدی در حالت کلید خودکار
ساخت انیمیشن در پاس
ویرایش فریم های کلیدی در Dope Sheet
13. کنترل کننده ها و محدودیت ها
درک کنترلرها
تعیین یک محدودیت لینک
افزودن اهداف پیوند در پانل حرکت
متحرک سازی اشیاء محدود
محدود کردن انیمیشن به یک مسیر
14. مبانی نورپردازی
آشنایی با نورپردازی CG
ایجاد یک کانون توجه هدف
تنظیم شدت و رنگ
تنظیم کانون توجه Hotspot و Falloff
تصحیح گاما
پیش نمایش رندرها با ActiveShade
کنترل کنتراست و هایلایت
انتخاب نوع سایه
بهینه سازی نقشه های سایه
بهینه سازی سایه های ناحیه
ایجاد چراغ های Omni fill
با استفاده از لایت لیستر
حذف اشیا از نورها
15. مبانی مواد
با استفاده از ویرایشگر Slate Material
انتخاب متریال و انواع سایه
کار با مواد صحنه
تنظیم پارامترهای چشمگیر
اختصاص مواد چند/زیر شی
16. بافت های نقشه برداری
استفاده از نقشه های رویه ای سه بعدی
کار با فایل های تصویر بیت مپ
ردیابی دارایی های صحنه
طراحی نقشه UVW
استفاده از اندازه نقشه دنیای واقعی
نقشه برداری یک کانال دست انداز
اضافه کردن بازتاب با نقشه Raytrace
نقاشی اشیاء با Viewport Canvas
17. مبانی رندرینگ
انتخاب یک رندر
انتخاب گزینه های Quicksilver
فعال کردن تاری حرکت در رندر نرم افزار
رندر کردن توالی تصویر
پخش دنباله های تصویر در رم پلیر
18. رندر با پرتو ذهنی
کنترل کیفیت نمونه اشعه ذهنی
تیونینگ Final Gather
فعال کردن تاری حرکت در اشعه ذهنی
تار شدن فاصله با عمق میدان
نتیجه
خداحافظ
3ds Max 2015 Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
3ds Max 2024 Essential Training
اموزش کامل 3ds Max 2021
آموزش سینماتوگرافی در انیمیشن ها با Maya
آموزش کامل 3ds Max 2020
دوره یادگیری ترفندها ، نکات و تکنیک های 3Ds Max
آموزش مدل سازی محیط های طبیعی بوسیله Maya
آموزش ساخت مو برای کاراکترها به کمک Maya nHair
آموزش Render با موتور رندر Arnold در 3Ds Max
آموزش Render در مایا با موتور رندر Arnold 6
آموزش پیشرفته کار با ماتریال ها در Maya