در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش تحلیل و استفاده حداکثری از مشتری در سازمان ها

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

در این دوره آموزشی قدم به قدم تحلیل مشتری ها و استفاده حداکثری از آن ها را در شرکت / سازمان تان یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations: Concepts

سرفصل ها :


معرفی
به درون ذهن مشتری خود صعود کنید
بینش و تجزیه و تحلیل مشتری
1. بررسی اجمالی فرآیند
روند
استراتژی
طرح
پیاده سازی
اندازه گرفتن
حکومت
2. نتایج
بینش و درک
وفاداری
کانال های کم هزینه
ارتقای کارایی
3. زیرساخت
پردازش ابری
فراگیری ماشین
هوش تجاری
پردازش زبان طبیعی
4. مهارت ها
سطح اجرایی
حمایت از مصرف کننده
علم داده
استدلال تحلیلی
5. سیاست ها
حریم خصوصی داده ها
امنیت داده ها
اخلاق داده ها
نتیجه
مراحل بعدی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations: Concepts