در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
همانطور که می دانید هر کسب و کاری رنگ ، فونت ، لوگو ، شعار و برخی از دیگر عواملی را استفاده می کند تا از سایر کسب و کارهای مشابه متمایز شده و برتری های خود را به رخ بکشد ، مجموعه این عوامل Branding نامیده می شوند .
سند راهنمای استفاده صحیح و بجا از عناصر Branding ( مانند لوگو ، رنگ ، شعار و . . . ) Style Guide نامیده می شود .
با مشاهده و یادگیری این مجموعه آموزش ایجاد کردن این سند راهنما را خواهید آموخت و از این پس می توانید آن را در اختیار همکاران شرکت و یا عوامل داخلی همچون مدیران بخشهای مختلف سازمان و شرکت خود قرار دهید.
عنوان اصلی : Developing a Style Guide
معرفی
به توسعه یک راهنمای سبک خوش آمدید
1. راهنمای سبک چیست؟
چرا یک راهنمای سبک ایجاد کنید
راهنما برای چه کسی است؟
قالب یک راهنمای سبک
هدف از یک راهنمای سبک
چه چیزی را شامل شود
2. عناصر یک راهنمای سبک
بیانیه موقعیت و صدا
لوگوها
تایپوگرافی
رنگ های برند
تصویرسازی
نتیجه
منابع راهنمای سبک
Developing a Style Guide
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
InDesign: طرح بندی و ترکیب
آموزش طراحی بروشور
آموزش تایپوگرافی در InDesign
آموزش کار با فیلترهای فتوشاپ
آموزش طراحی پوستر
آموزش طراحی یک وب سایت Portfolio بوسیله Muse
آموزش ساخت یک گزارش سالانه در InDesign
آموزش طراحی یک آلبوم پانک
آموزش کامل ساخت و کار با بافت یا همان Texture ها در فتوشاپ
آموزش کامل کار با همه امکانات مربوط به رنگ ها در فتوشاپ