در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Content Marketing Foundations

49,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

یک استراتژی خوب بازاریابی محتوایی می تواند به میزان قابل توجهی نام تجاری شما را در معرض دید قرار دهد، به ایجاد اعتبار و ایجاد یک رابطه پایدار با مخاطبان خود کمک کند
برایان هونیگمن ، مشاور متخصص بازاریابی ، مفاهیم و مزایای بازاریابی محتوا را توضیح می دهد ، سپس یک روش گام به گام را برای سازمانها در هر اندازه ای را بررسی می کند تا با این روش بازاریابی استراتژیک موفق شوند.
برایان نحوه ایجاد یک طرح محتوا ، انتخاب انواع محتوا و ایجاد یک تقویم محتوی را پوشش می دهد.
وی سپس نحوه نوشتن ، ویرایش و طراحی محتوا و همچنین نحوه انتخاب ترکیبی مناسب از محتوا و تصحیح آن را برای تأثیر بیشتر بررسی می کند.
عناوین شامل شده:
تقویم محتوا
ایجاد یک استراتژی محتوا
انتخاب نوع مناسب محتوا
تولید محتوا
نکاتی برای داستان سرایی موفق
ترویج با رسانه های متعلق و مشترک
ترویج با رسانه های درآمدزا و پرداخت شده

عنوان اصلی : Content Marketing Foundations

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 13 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


معرفی :
بازاریابی محتوا چیست؟

ایجاد یک استراتژی محتوا :
تعیین اهداف استراتژیک
تعریف مخاطبان خود

انتخاب موضوعات مناسب :
پیدا کردن ایده های مربوط به موضوع
سازماندهی مباحث به دسته ها

تولید محتوا :
نکاتی برای داستان سرایی موفق
انتخاب نوع مناسب محتوا

بهینه سازی محتوا :
قالب بندی محتوا برای یک تجربه بدون اصطکاک
قالب بندی محتوا برای توزیع

توزیع محتوا :
ترویج با رسانه های متعلق و مشترک
ترویج با رسانه های درآمدزا و پرداخت شده

یکپارچه سازی محتوا :
ادغام محتوا در بخشها
استفاده مجدد از محتوا برای کسب مزایای بیشتر

اندازه گیری محتوا :
نسبت دادن اقدامات محتوا به نتایج

نوآوری با محتوا :
انتقال رهبری فکری با محتوا
کلید بحث کیفیت در مقابل کیفیت
آزمایش فراتر از بهترین روش ها

نتیجه گیری :
در بازاریابی محتوا به روز باشید