در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش هر آنچه برای استفاده از V-Ray 3.0 در نرم افزار بلندر لازم است را یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Learning V-Ray 3.0 for Blender
مقدمه و اطلاعات مهم
خوش آمدی
نسخه های نرم افزار استفاده شده
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
کنترل گاما و مدیریت رنگ
با استفاده از اینتل Embree
چند کلمه در مورد HDRI ها
1. مقدمه ای بر V-Ray در بلندر
راه اندازی و راه اندازی V-Ray
مکان یابی ابزارها و ویژگی های V-Ray در رابط کاربری
با استفاده از قابلیت تنظیمات سریع
مروری بر کنترلهای بافر فریم V-Ray
کنترل های تاریخچه VFB
درک زیرشاخه ها
مروری بر نقشه رنگی
حالت های نقشه برداری رنگ چه می کنند
2. ابزار روشنایی کلیدی
کاوش انواع نور V-Ray: خورشید
کاوش انواع نور V-Ray: آسمان
کاوش انواع نور V-Ray: نقطه ای
کاوش انواع نور V-Ray: IES
کاوش انواع نور V-Ray: Hemi
کاوش انواع نور V-Ray: منطقه
کاوش انواع نور V-Ray: IBL
3. روشنایی جهانی: تابیدن نور ما به اطراف
استفاده از نگاشت تابش: بخش 1
استفاده از نگاشت تابش: قسمت 2
کار با کش نور
اعمال brute force GI
4. کار با دوربین فیزیکی V-Ray
نمای کلی دوربین فیزیکی V-Ray
درک کنترل های نوردهی
مدیریت تصحیح پرسپکتیو
تنظیم افکت عمق میدان
کار با تاری حرکت
5. مواد و نقشه های وی ری
مقدمه ای بر مواد V-Ray در بلندر
ایجاد رنگ پراکنده
افزودن بازتاب به یک ماده
ساخت مواد شیشه ای شفاف
ایجاد شیشه های رنگی و مات
با استفاده از فرمت VRmat
6. کنترل کیفیت با استفاده از نمونه برداری تصویر
نمونه پیشرو
کار با موتور Adaptive Subdivision
نحوه استفاده از موتور DMC تطبیقی
با استفاده از موتور نرخ ثابت
با استفاده از رویکرد تنظیمات "جهانی".
روش های ترجیحی ولادو برای نمونه گیری
نتیجه
بعدش چی؟
Learning V-Ray 3.0 for Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش جامع کار با Particle Flow ها در 3Ds Max 2013
دوره یادگیری استفاده از V-Ray 5 در 3Ds Max
آموزش رندر در Unreal Engine بوسیله V-Ray Next
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
آموزش حل مشکلات انتقال از 3Ds Max به Unreal Engine
آموزش نورپردازی به کمک تکنیک های Global Illumination برای پروژه های معماری در Unreal Engine
آموزش کار با موتور رندر V-Ray Next در 3Ds Max
آموزش رندر و کامپوزیتینگ در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
آموزش کار با Mental Ray در 3Ds Max
آموزش کار با نورها در V-Ray Next