در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از تفکر طراحی برای افزایش اهمیت مشتری ها و بهبود بیزینس تان با آن ها استفاده کنید.
عنوان اصلی : A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
1. یک رویکرد تفکر طراحی برای اولویت دادن به مشتری
AG Lafley در پذیرش همدلی مشتری
تیم براون: از تفکر طراحی در همه جا استفاده کنید
سارا بلیکلی: یک نمونه اولیه برای راه حل منحصر به فرد خود ایجاد کنید
تاد یلین در یک مطالعه موردی در شکست موفق
مت دیکسون: نیازی را ایجاد کنید که مشتری شما نادیده گرفته شود
A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تعلیم و پرورش دادن خود پیچیده تان
آموزش ایجاد نقشه جامع بهبود و توسعه شغلتان
با انگیزه دادن به نیروهایتان مدیر بهتری شوید
آموزش رهبری نسل بعدی KPIs
آموزش مدیریت و رهبری کارمندانی که از خانه کار می کنند
آموزش تکنیک های Managing Up برای موفق شدن در نقش جدید کاری تان
آموزش روشهای تست شده برای گرفتن تصمیم های پیچیده
آموزش ساخت جعبه ابزاری برای دریافت و ارسال فیدبک مشتریان
آموزش تربیت نیروهایتان از کارمند ساده تا رهبری اجرایی
آموزش مهارت ها و منابع محقق کردن اهداف کسب و کار