در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از تفکر طراحی برای افزایش اهمیت مشتری ها و بهبود بیزینس تان با آن ها استفاده کنید.
عنوان اصلی : A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
1. یک رویکرد تفکر طراحی برای اولویت دادن به مشتری
AG Lafley در پذیرش همدلی مشتری
تیم براون: از تفکر طراحی در همه جا استفاده کنید
سارا بلیکلی: یک نمونه اولیه برای راه حل منحصر به فرد خود ایجاد کنید
تاد یلین در یک مطالعه موردی در شکست موفق
مت دیکسون: نیازی را ایجاد کنید که مشتری شما نادیده گرفته شود
A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش رهبری و مدیریت فروش های کلی

آموزش ایجاد نقشه جامع بهبود و توسعه شغلتان

آموزش روانشناسی مدیریت تیم ها

آموزش مقابله با نژاد پرستی

آموزش مهارت ها و منابع محقق کردن اهداف کسب و کار

آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس

آموزش رهبری نسل بعدی KPIs

Be a Better Manager by Motivating Your Team

آموزش مدیریت و رهبری کارمندانی که از خانه کار می کنند

آموزش شناخت وظیفه و شغل مناسب تان
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها