در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش اجتناب از خطاها در مدیریت موفقیت مشتریان

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مدیریت مشتریان یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Avoiding Common Pitfalls in Customer Success Management

سرفصل ها :


1. به حداکثر رساندن ارزش و اجتناب از دام های رایج:
بررسی اجمالی
چه کسی از مدیریت موفقیت مشتری (CSM) سود می برد؟
مشارکت با مشتریان
تله ها و دام های متداول CSM، قسمت 1
تله ها و دام های رایج CSM، قسمت 2
تله ها و دام های رایج CSM، قسمت 3

نمایش سرفصل های انگلیسی

Avoiding Common Pitfalls in Customer Success Management