وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آشنایی با 20 دلیلی که مشتریان کالای خریداری شده را برگشت می زنند

سرفصل های دوره

راهنمایی های عملی و استراتژی های عملیاتی را که می توانید امروز اعمال کنید

عنوان اصلی : 20 Reasons Why Customers Return Products

سرفصل های دوره :

مقدمه:
معرفی
اهداف
برخی از آمار در مورد بازده محصول
چالش ها و نگرانی های بازرگانان
هزینه بازگشت:
هزینه بازگشت
جزئیات بیشتر و خلاصه
20 دلیل چرا محصولات بازگشت:
20 دلیل
دلایل اصلی یا سطل
تجزیه و تحلیل دقیق از همه دلایل
توصیه های:
SET 1: طراحی یا ساخت نقص
SET 2: مشکلات در روند حمل و نقل
SET 3: عدم قیمت گذاری رقابتی
SET 4: دستورالعمل های ناقص
SET 5: نمایندگی نادرست در طول فرآیند فروش
مجموعه 6: مشتری یک انسان است: دلایل قابل قبول
SET 7: مشتری یک انسان است: غیر قابل قبول است
افکار بسته شدن:
بسته شدن
پروژه: این را در خانه امتحان کنید!

نمایش سرفصل های انگلیسی

20 Reasons Why Customers Return Products

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD23959
حجم: 687 مگابایت
مدت زمان: 96 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1401
آشنایی با 20 دلیلی که مشتریان کالای خریداری شده را برگشت می زنند
آشنایی با 20 دلیلی که مشتریان کالای خریداری شده را برگشت می زنند 1
آشنایی با 20 دلیلی که مشتریان کالای خریداری شده را برگشت می زنند 2
آشنایی با 20 دلیلی که مشتریان کالای خریداری شده را برگشت می زنند 3
آشنایی با 20 دلیلی که مشتریان کالای خریداری شده را برگشت می زنند 4
آشنایی با 20 دلیلی که مشتریان کالای خریداری شده را برگشت می زنند 5
آشنایی با 20 دلیلی که مشتریان کالای خریداری شده را برگشت می زنند 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید