دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش مهارت برخورد با مشتریان شاکی

دانلود آموزش Lynda Working with Upset Customers

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

همیشه مشتریان از خدمات و کالای شما راضی و خوشحال نیستند. گاهی مشتریان عصبانی شده و یا شاکی می شوند. در چنین مواقعی شما چه می کنید ؟
باور کنید که برخورد درست با مشتریان شاکی و ناراضی بدون مهارتی است که باید آن را بخوبی بیاموزید.
در این کورس آموزشی مدرس مجموعه آقای Jeff Toister این مهارت را به شما آموزش میدهد.

عنوان اصلی : Working with Upset Customers

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 56 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مهارت برخورد با مشتریان ناراضی آشنا می شویم :

Introduction
Welcome
Getting the most out of this course
Tending to emotional needs
1. Serving Angry Customers
Understanding our natural instincts
Listening with empathy
Helping the customer be right
Using the Acknowledge and Refocus technique
Drawing the line at abusive behavior
2. Learning from Angry Customers
Preserving the relationship
Conducting an after action review
Finding room for improvement
Passing along complaints
3. Preventing Customer Anger
Creating personal connections
Avoiding unpleasant surprises
Replacing trigger words
Using the Pre-emptive Acknowledgement technique
Conclusion
Next steps