در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش مدل سازی فضای بازی ها بوسیله 3Ds Max

آموزش مدل سازی فضای بازی ها بوسیله 3Ds Max

25,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری دی مکس یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Victory3D - 3D Game Environment Cathedral Creation

سرفصل ها :

001 - رفتن به مرجع ما
002 - ایجاد بلوک ما بخش 1
003 - ایجاد بلوک ما بخش 2
004 - ایجاد بلوک ما بخش 3
005 - ایجاد بلوک ما بخش 4
006 - ایجاد بلوک ما بخش 5
007 - ایجاد بلوک ما بخش 6
008 - ایجاد بلوک ما بخش 7
009 - ایجاد بلوک ما بخش 8
010 - ایجاد بلوک ما بخش 9
011 - ایجاد بلوک ما قسمت 10
012 - شروع به ایجاد ستون پایه
013 - پایان دادن به ستون پایه
014 - ایجاد قسمت اصلی ما 2 قسمت 1
015 - ایجاد اصلی اصلی ما 2 قسمت 2
016 - ایجاد اصلی اصلی ما archway قسمت 3
017 - ایجاد اصلی اصلی ما archway قسمت 4
018 - ایجاد اصلی اصلی ما archway قسمت 5
019 - ایجاد دیوار پشت ما قسمت 1
020 - ایجاد دیوار پشت ما قسمت 2
021 - ایجاد دیوار پشت ما قسمت 3
022 - ایجاد دیوار پشت ما قسمت 4
023 - ایجاد پشت دیوار ما قسمت 5
024 - ایجاد دیوار پشت ما قسمت 6
025 - ایجاد قسمت سقف سقف طبقه 1
026 - ایجاد قسمت سقف طبقه پایین بخش 2
027 - ایجاد قسمت سقف کف زمین 3
028 - ایجاد قسمت سقف طبقه پایین 4MP4
029 - ایجاد قسمت سقف طبقه پایین بخش 5
030 - ایجاد راهپیمایی مرکز
031 - ایجاد قسمت بالای پنجره 1
032 - ایجاد قسمت بالای پنجره 2
033 - ایجاد قسمت بالای پنجره 3
034 - ایجاد قسمت اصلی سقف 1
035 - ایجاد قسمت اصلی سقف 2
036 - بهینه سازی بر روی قطعات مدولار ما شروع کنید
037 - بهینه سازی کامل در قطعات مدولار ما
038 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع
039 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع 2
040 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع 3
041 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع 4
042 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع 5
043 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع 6
044 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع 7
045 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع 8
046 - ایجاد پشت بخش کلیسای جامع 9
047 - ایجاد ورودی بخش کلیسای جامع 1
048 - ایجاد ورودی بخش کلیسای جامع 2
049 - ایجاد ورودی بخش کلیسای جامع 3
050 - ایجاد ارتفاع ما مواد آجر ما قسمت 1
051 - ایجاد ارتفاع ما مواد آجر ما قسمت 2
052 - ایجاد نقشه ارتفاع آجر ما قسمت 3
053 - ایجاد مواد آرم ما مواد طبیعی ما
054 - ایجاد مواد پایه آجر ما قسمت 1
055 - ایجاد رنگ آجری ما مواد پایه بخش 2
056 - ایجاد مواد پایه آجر ما قسمت 3
057 - ایجاد رنگ آجری ما مواد پایه بخش 4
058 - قرار دادن مقادیر در مواد آجری ما
059 - لهستانی نهایی در مواد آجری ما
060 - ایجاد مواد گچ ما
061 - ایجاد مواد طبقه ما قسمت 1
062 - ایجاد مواد طبقه ما قسمت 2
063 - تکه های مدولار ما قسمت 1 را باز کنید
064 - باز کردن قطعات مدولار ما قسمت 2
065 - باز کردن قطعات مدولار ما قسمت 3
066 - باز کردن قطعات مدولار ما قسمت 4
067 - باز کردن قطعات مدولار ما قسمت 5
068 - باز کردن قطعات مدولار ما قسمت 6
069 - باز کردن قطعات مدولار ما قسمت 7
070 - باز کردن قطعات مدولار ما قسمت 8
071 - قطعه های مدولار ما قسمت 9 را باز کنید
072 - باز کردن قطعات مدولار ما قسمت 10
073 - شروع به وارد کردن قوس ما به موتور غیر واقعی
074 - ایجاد مواد اصلی ما در قسمت Unreal Engine Part 1
075 - ایجاد مواد اصلی ما در قسمت Unreal Engine Part 2
076 - ایجاد مواد اصلی ما در قسمت Unreal Engine Part 3
077 - ایجاد مواد اصلی ما در قسمت Unreal Engine Part 4
078 - تنظیم مواد ما در موتور غیر واقعی
079 - شروع به ایجاد ورق برش ورق ما بخش 1
080 - شروع به ایجاد ورق برش ورق ما بخش 2
081 - شروع به ایجاد پنجره های شیشه ای ما قسمت 1
082 - شروع به ایجاد پنجره های شیشه ای ما قسمت 2
083 - آماده سازی تمام اشیاء ما برای صادرات به قسمت غیر واقعی موتور بخش 1
084 - آماده سازی تمام اشیاء ما برای صادرات به قسمت Unreal Engine Part 2
085 - تهیه تمام اشیاء ما برای صادرات به قسمت Unreal Engine Part 3
086 - تهیه تمام اشیاء ما برای صادرات به قسمت Unreal Engine Part 4
087 - شروع نقاشی ماسک ما قسمت 1
088 - شروع به نقاشی ماسک ما قسمت 2
089 - شروع به راه اندازی اشیاء ما در قسمت غیر واقعی بخش 1
090 - شروع به راه اندازی اشیاء ما در قسمت غیر واقعی بخش 2
091 - رفع مشکلات نورپردازی و مواد ما
092 - ایجاد پنجره های ما و ساخت صحنه ما قسمت 1
093 - ایجاد پنجره های ما و ساخت صحنه ما قسمت 2
094 - ایجاد بافت شیشه ای قابل انعطاف ما
095 - قرار دادن مواد شیشه ای جدید ما
096 - رفع برخی از روشنایی و مشکلات UV
097 - تنظیم برخی از روشنایی پایه
098 - متعادل کردن مواد ما قسمت 1
099 - متعادل کردن مواد ما بخش 2
100 - اصلاح مواد شیشه ای ما
101 - انجام اولین اثر پس از ما