دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش آنالیز گفتگوهای چت بات ها و بهبود آن ها با DialogFlow, IBM Watson

دانلود Udemy Sentiment analysis for chatbots – DialogFlow, IBM Watson

7,700 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 10 درصد تخفیف
7700 تومان6930 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور بوسیله DialogFlow, IBM Watson آنالیز گفتگوی چت بات ها را انجام داده و آن ها را تحلیل کنید.

عنوان اصلی : Sentiment analysis for chatbots - DialogFlow, IBM Watson

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی و اسلایدهای مدرس ارائه شده و به مدت زمان 2 ساعت و 31 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


Introduction :
Introduction
Tech stack
Behind the scenes - bot architecture
How to get help
Additional resources

About Sentiment analysis :
Sentiment analysis in a nutshell
Sentiment analysis for a chatbot
Common implementation scenarios in chatbot
Sentiment analysis examples - AFINN sentiment lexicon
Sentiment analysis examples - Google NLU
Sentiment analysis examples - IBM watson
How does sentiment analysis work? - Part 1
How does sentiment analysis work? - Part 2
How does sentiment analysis work? - Part 3
Sentiment Analysis tools & APIs

Implementation for a chatbot - 1 example :
My bot with AFINN sentiment analysis
Me bot code overview
Get sentiment result of user message
Create sentiment service module
Route to LIVE agent when sentiment is too negative
Intervene when sentiment changes
Slack webhook verification
Send notification to slack when live agent needed

Implementation for a chatbot - 2 example :
How to get Smartbabe working - FB page, FB app
How to get Smartbabe working - Dialogflow
How to get Smartbabe working - backend app, webhook validation
Code overview
Enable sentiment analysis in DialogFlow
Check sentiment analysis results
Call live agent on low sentiment
Intervene on sentiment change
Sentiment analysis challenges today

Conclusion :
Conclusion

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی و اسلایدهای مدرس
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 31 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Udemy