دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Time Management Tips Communication

دانلود آموزش نکاتی در مورد نقش ارتباطات در مدیریت زمان – به زبان فارسی

39,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

مجموعه نکات مدیریت زمان برای کمک به حرفه ای ها درجهت افزایش بهره وری ، انجام کارها ،و یافتن زمان بیشتر برای انجام کارهای مهمتر.
در این بخش ، نویسنده و سخنران رهبری سازنده ، دیو کرنشاو بر صاحبان اصلی ارتباطات ، به اشتراک گذاری نکاتی که می تواند به شما در تقویت روابط خود با همکاران کمک کند ، تمرکز کرده و وقت خود را به حداکثر برسانید.
راهکارهایی را برای ایجاد انتظارات واقع بینانه ، مدیریت جلسات یا مکالمه هایی که طولانی مدت هستند و پاسخ دادن به سوالات سریع بیاموزید.
بعلاوه ، دریابید که چگونه مهربان بودن بهره وری را بهبود می بخشد ، وقتی کسی موقع صحبت با شما چند کار همزمان انجام می دهد ، چه کاری باید انجام دهید تا پیام دادن باعث حواس پرتی شما نشود.
سر فصل ها شامل شده:
توضیح اینکه وقتی رئیس شما از شما می خواهد کاری را در اسرع وقت انجام بدید چگونه باید پاسخ دهید.
وقتی برنامه زمانی جلسه تقریباً تمام شده است ، بهترین روش را برای نزدیک شدن به پایان جلسه مشخص کنید.
جزئیاتی را که باید در یک پیام صوتی خوب مربوط به یک وظیفه در کار ارائه بدید ، لیست کنید.
مفیدترین استفاده از پیام کوتاه را در محل کار خود شناسایی کنید.
توضیح اینکه چگونه می توانید از صندوق ورودی قابل حمل برای مدیریت کارت های بازرگانی دریافتی استفاده کنید.

عنوان اصلی : Time Management Tips Communication

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 42 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه :
چگونه ارتباط باعث صرفه جویی در وقت می شود

نکات ارتباطی :
توجه خود را به افراد بدهید
پاسخ به سوالات سریع
به جای در اسرع وقت چه چیزی بگوییم
برای ایجاد روابط وقت بگذارید
در تماس کنفرانسی در تعامل باشید
جلسات و گفتگوهایی که طولانی مدت هستند
چطور مهربان بودن بهره وری را بهبود میبخشد
انتظارات پیام صوتی را تعیین کنید
پیام صوتی موثر بذارید
وقتی کسی چند کار همزمان را هنگام صحبت با شما انجام میده چیکار کنید
در مورد تماس های تلفنی ناخواسته چه باید کرد
استفاده موثر از پیام کوتاه
مانع پیام های مزاحم شو
تماس های تلفنی را کارآمد کنید
با کارت ویزیت چه باید کرد

نتیجه گیری :
مرحله بعد