دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش کار با Google Tag Manager 2021

دانلود Skillshare The Most In-Depth Google Tag Manager (GTM) Class for 2021

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با گوگل تگ منجر یاد می گیرید.

عنوان اصلی : The Most In-Depth Google Tag Manager (GTM) Class for 2021

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Skillshare است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 2 ساعت و 32 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

1. مقدمه ای بر دوره
2. Time Tagges Tags Part 1 رویدادهای سفارشی فیس بوک برای بازاریابی
3. TACH TACHS TAGS PART 2 TIME در سایت با رویدادهای Google
4. پیگیری فاصله پیگیری قسمت 1 پایه
5. پیگیری فاصله پیگیری قسمت 2 زمان شروع شده است
6. روی ردیابی قسمت 1 لینک های خروجی کلیک کنید
7. روی ردیابی قسمت 2 دکمه ها و سایر عناصر کلیک کنید
8. خواندن و نوشتن کوکی های حزب اول
9. ساده سازی لینک های UTM با کمک جداول جستجوی
10. ردیابی زیر دامنه
11. ماشه دید
12. تیم داخلی را حذف کنید (ابعاد سفارشی)
13. ردیابی تبدیل بخش 1 ساده ردیابی تبدیل Google Google
14. ردیابی تبدیل قسمت 2 متغیرهای سفارشی و لایه داده
15. Google Analytics 4 Setup & Event Triggering
16. بسته بندی کردن

1. Introduction to The Course
2. Time Triggered Tags Part 1 Custom Facebook Events For Remarketing
3. Time Triggered Tags Part 2 Time on Site With Google Events
4. Scroll Distance Tracking Part 1 The Basic
5. Scroll Distance Tracking Part 2 Time Triggered
6. Click Tracking Part 1 Outbound Links
7. Click Tracking Part 2 Buttons and Other Elements
8. Reading and Writing First Party Cookies
9. Simplifying UTM Links With the Help of Lookup Tables
10. Subdomain Tracking
11. Visibility Trigger
12. Exclude Internal Team (Custom Dimensions)
13. Conversion Tracking Part 1 Simple Google Ads Conversion Tracking
14. Conversion Tracking Part 2 Custom Variables & Data Layer
15. Google Analytics 4 Setup & Event Triggering
16. The Wrap up