دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش مهارت های ارتباطی : مدیریت بازخورد و کارایی

دانلود Udemy The Essentials of Feedback & Performance Management (2017)

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور مدیریت بازخوردها و کارایی را در ارتباط با دیگران انجام دهید. مدرس مهارت های کارگروهی ، ارتباطات و مدیریت جلسات و مدیریت تعارض در مذاکرات را نیز به شما عزیزان یاد میدهد.

عنوان اصلی : The Essentials of Feedback & Performance Management (2017)

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 2 ساعت و 33 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


Welcome to the Course :
The Essentials of Giving and Receiving Feedback (Series Trailer)
Meet Andy and Davis, Your Instructors
Access to the Course Study Guide and Other Participant Resources

How to Build Trust Between Teammates :
Trust is the #1 Predictor of Team Effectiveness
Trust-building Method 1: Gaining Leverage through Vulnerability
Trust-building Method 2: Google’s Listen to Act Method
Trust-building Method 3: How to Use Coffee Diplomacy
Trust-building Method 4: Using the “Yes and…” Game
Trust-building Method 5: Learn to Use the MBTI Personality Test
Section Wrap and Video Quiz

Communication Skills for Giving and Receiving Feedback :
It’s Your Job to Be Human
The Two Ingredients of Effective Feedback
The Growth Mindset and Growth-oriented Communications
How to Solicit Feedback from Teammates
Three Skills for Steering Conversations
Section Wrap and Video Quiz

From Coaching to Performance Reviews: The Forms of Feedback :
Four Methods for Exchanging Feedback
Method 1: Standups and Group Feedback Sessions
Method 2: Giving Feedback through Digital Mediums
Method 3: How to Be an Effective Coach or Mentor
Method 4: One on Ones (e.g. Reviews and Performance Improvement Talks)
Section Wrap and Video Quiz

Examples of Feedback Methods in Action :
An Introduction to the Feedback Roleplay Library
An Example of Using the Myers-Briggs (MBTI) Personality Test
An Example of Training Teammates to Ask for Feedback
An Example of a Brief Mentorship Session
An Example of Starting an Effective Group Feedback Session
An Example of Steering a Difficult Conversation
Two Examples of Self-Criticism to Kickstart Feedback
An Example of Giving Effective Digital Feedback
An Example of Using the Growth Mindset to Structure Feedback
An Example of an Effective Performance Improvement Conversation
Section Wrap and Links to Additional Feedback Scenario Resources

Building Towards Continuous Feedback Systems :
An Introduction to People Operations and People Analytics
The Buildings Blocks of People Operations (or “People Ops”)
How to Capture Performance Data
Why Measuring Process vs. Outcome is Strategically Important
Why You Should Drive towards a Continuous Feedback Culture
Automation Strategies for Continuous Feedback Capture

Bonus Interview with CTO Shane Stanford (Groupon, Apartments.com) :
Shane Stanford on Feedback in Development Environments

Discount Codes + Information about VIP Support :
Access to Discount Codes and Eazl's VIP Support Team

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 33 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Udemy