در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

کورس یادگیری کامل دیجیتال مارکتینگ - 12 دوره در یک دوره

کورس یادگیری کامل دیجیتال مارکتینگ – 12 دوره در یک دوره

20,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بازاریابی دیجیتال یاد می گیرید.

عنوان اصلی : The Complete Digital Marketing Course - 12 Courses in 1

سرفصل ها :

 به 01 مقدمه: 001 مرور دوره 002 دوره یادداشت ها و منابع 003 پرسش و پاسخ 004 نکته به پایان این دوره در نیمی از زمان 005 روشنی انداخته بازاریابی دیجیتال در 5 دقیقه! 006 5 ابزار بهترین و بازاریابی دیجیتال به رشد یک کسب و کار به 02 تحقیقات بازار: 007 بازار معرفی تحقیقات 008 چگونه برای یافتن یک مخاطب گرسنه به خرید با 3 سوال ساده 009 چگونه می نظرخواهی شما 010 چگونه تجزیه و تحلیل شما نتایج این تحقیق 011 چگونه می با ارزش فیدبک بدون ارسال یک نظر سنجی 012 تحقیقات بازار - واگذاری به 03 ایجاد یک وب سایت: 013 چرا استفاده از وردپرس در مقابل WIX، Weebly etc_ 014 چگونه می توان یک وب سایت در 10 دقیقه - ساده و آسان! 015 چگونگی راه اندازی کسب و کار شما ایمیل در 5 دقیقه 016 چگونه برای اضافه کردن دامنه ایمیل را به Gmail 017 نحوه فعال گواهی SSL رایگان خود را در 1 کلیک کنید! 018 WordPress.com vs.WordPress.org 019 چگونه برای تأیید اطلاعات WHOIS [مهم] 020 واگذاری - راه اندازی یک وب سایت به 04 بازاریابی پست الکترونیک: 021 چرا بازار کسب و کار شما با Email_ 022 چگونه به ایجاد یک حساب MailChimp به صورت رایگان 023 SOLVED_ من می توانم فقط از Gmail برای ارسال ایمیل به جای Mailchimp_ 024 چگونه برای اضافه کردن انتخاب کردن، قابل فهم و پاپ آپ به وب سایت شما به صورت رایگان 025 چگونه برای نوشتن ایمیل خطوط موضوع است که باز 026 چگونه به ایجاد یک کمپین ایمیل با Mailchimp 027 ایمیل بازاریابی تجزیه و تحلیل ترافیک 028 تکلیف - بازاریابی پست الکترونیک به 05 copywriting است: 029 چه Copywriting_ است 030 AIDA فرمول 031 11 نکته برای نوشتن سرفصل مغناطیسی 032 چگونه به تلنگر ویژگی به منافع 033 5 نکته برای ایجاد یک مقاومت ناپذیر فراخوانی برای اقدام (CTA) 034 چگونه برای نوشتن مانند مشتریان بحث شما 035 تکلیف - copywriting است در 06 موتور جستجو بهینه سازی (SEO): 036 مقدمه ای بر SEO 037 بررسی اجمالی از جستجوگرها 038 5 SEO معیار های SEO عملکرد 039 چگونه به جستجوگرها بهینه سازی وب سایت شما 040 نحوه بررسی وب سایت شما در گوگل جستجو کنسول 041 چگونه به دو تبدیل شده توسط بهبود سرعت وب سایت 042 چگونه به آزمون دوستانه گوگل موبایل 043 چگونه به انجام کلید واژه Research_ مراحل و استراتژی 044 چگونه به سرعت اشفتگی فکری موقتی 1000 از کلید واژه ایده 045 چگونه برای محدود کردن لیست کلمات کلیدی خود (به روز رسانی) 046 چگونه به ارزیابی مسابقه کلید واژه و انتخاب کلمات کلیدی مقصد 047 چگونه برای نوشتن عنوان برچسب ها موتورهای جستجو عشق 048 چگونه به موشک وار رفتن همراه از طریق کلیک نرخ با توضیحات متا 049 چگونه به ظاهر شدن در Google نتایج جستجوی تصویر 050 کپی Optimization_ سرعنوان برچسب ها، خروجی و داخلی لینک ها و غیره 051 نوع لینک دهنده که واقعا مهم و چگونه آنها را دریافت 052 چگونه به حداکثر رساندن لینک ها برای مبارزات شما در جستجوگرها 053 چگونه به ایجاد محتوایی که تولید لینک و اجتماعی سهام در Autopilot

054 چگونه به اهرم سایت مجاز و بالای نتایج جستجو 055 پوستر پسر فرمول - ایجاد ترافیک، لینک دهنده و ارزش روابط 056 دانشجو Q & A # 1 057 دانشجو Q & A # 2 058 محلی SEO_ چگونه به رتبه کسب و کار محلی خود را در گوگل 059 واگذاری - SEO به 07 یوتیوب بازاریابی: 060 یوتیوب نمای کلی بازاریابی 061 Update_ استودیوی سازندگان حالا یوتیوب استودیو 062 استراتژی بازاریابی یوتیوب 063 چگونه برای پیدا کردن ایده ویدئو با تحلیل رقبا 064 چگونه برای یافتن یوتیوب ایده ویدئو با کلید واژه تحقیقات 065 راه اندازی به حساب YouTube 066 حساب YouTube بهینه سازی 067 یوتیوب بنر 068 کانال یوتیوب برچسب ها 069 یوتیوب SEO 070 فعال کردن تصاویر کوچک سفارشی 071 ریز عکسها به یوتیوب 072 کارت یوتیوب 073 جدید کارت های یوتیوب لینک خارجی مورد نیاز 074 یوتیوب نظرات 075 مدیریت حساب های YouTube چندگانه 076 یوتیوب کسب درآمد 077 جدید کسب درآمد مورد نیاز یوتیوب 078 یوتیوب VidIQ (رایگان ابزار) 079 یوتیوب - افزایش مشترکین با 400٪ 080 آگهی یوتیوب 081 تجزیه و تحلیل YouTube 082 تکلیف - یوتیوب بازاریابی به 08 از فیس بوک بازاریابی: 083 چرا بازار کسب و کار شما در Facebook_ 084 صفحه فیس بوک راه اندازی 085 فیس بوک آیکون 086 فیس بوک پوشش تصویر 087 صفحه فیس بوک باشرکت 088 فیس بوک - چه Post_ 089 8 تاکتیک برای دریافت خود را صفحه نخست لایک 090 راز راه برای افزایش لایک صفحه 091 مسابقات فیس بوک _ مسابقات 092 فیس بوک گروه 093 فیس بوک زنده 094 مدیریت صفحات فیس بوک چند 095 فیس بوک نظرات و نظرات 096 نظرات Update_ فیس بوک در حال حاضر توصیه 097 بینش فیس بوک 098 Solved_ چه تفاوتی بین like_follows است، fans_followers_ 099 تکلیف - بازاریابی فیس بوک به 09 توییتر بازاریابی: 100 توییتر بازاریابی - شما را چه خواهد Learn_ 101 توییتر تنظیم نمایه 102 حساب توییتر به دنبال 103 توییتر مشخصات بهینه سازی 104 توییتر ویژگی 105 توییتر - چه Post_ 106 توییتر دنبال 107 توییتر Hashtags 108 توییتر نظرسنجی 109 دوخته توییتها 110 توییتر و ضوابط جذب 111 توییتر از mention تاثیرگذاران 112 توییتر در وب سایت شما 113 توییتر تجزیه و تحلیل ترافیک 114 تکلیف - توییتر بازاریابی به 10 اورجینال بازاریابی: 115 چرا بازار کسب و کار شما در Quora_ 116 استراتژی بازاریابی اورجینال 117 راه اندازی حساب اورجینال 118 اورجینال بهینه سازی حساب 119 ساخت یک لیست از سوالات را پاسخ 120 Solved_ چرا اورجینال پنهان کردن field_ آمار درخواست 121 فرمت پاسخ خود را برای حداکثر کلیک 122 اورجینال توسعه 123 جستجوی مطالب ارسال ایده با اورجینال 124 اورجینال کسب و کار راه اندازی صفحه 125 اورجینال تجزیه و تحلیل ترافیک 126 تکلیف - اورجینال بازاریابی

 به 11 گوگل AdWords _ آگهی: 127 چرا بازار کسب و کار شما با Google Ads_ 128 چگونه آگهی های گوگل با این نسخهها کار 129 تجزیه و تحلیل رقابت PPC شما راه اندازی 130 آگهی حساب Google 131 انتخاب راست به نوع کمپین 132 هدف قرار دادن مخاطبان شما 133 تعیین داوطلبی و بودجه 134 تنظیمات پیشرفته کمپین 135 انتخاب کلمات کلیدی سودآور 136 نوشتن آگهی که چنگ زدن به توجه 137 تکلیف - تبلیغات گوگل به 12 گوگل آنالیز: 138 مقدمه 139 گوگل آنالیز واژه نامه - بالا 50 شرایط 140 نمای کلی گوگل آنالیز 141 تجزیه و تحلیل ترافیک حساب آزمایشی گوگل 142 چگونه به راه اندازی آنالیز گوگل و نصب کد رهگیری در وب سایت شما 143 Update_ چگونه به راه اندازی و نصب گوگل آنالیز 4 + راهحل 144 چگونه گوگل آنالیز آثار 145 چگونه برای اضافه کردن پشتیبان گیری نمایش ها 146 چگونه برای اضافه کردن فیلتر به گزارش نمایش ها 147 چگونه به راه اندازی به اهداف در گوگل آنالیز 148 چگونه به راه اندازی تجارت الکترونیک ردیابی در گوگل آنالیز 149 ابزار اصلی برای تجزیه و تحلیل 150 چگونه به تجزیه و تحلیل گزارش زمان واقعی 151 چگونه به تجزیه و تحلیل گزارش تماشاگران 152 چگونه به تجزیه و تحلیل گزارش کسب 153 چگونه به تجزیه و تحلیل گزارش رفتار 154 چگونه تجزیه و تحلیل با بخش 155 چگونه به کمپینهای بازاریابی با کمپین جست و جوی پیشرفته 156 جست و جوی پیشرفته کمپین به عنوان مثال 157 نحوه استفاده از گزارش معیار به رشد یک کسب و کار 158 چگونه به راه اندازی داشبورد سفارشی برای تجزیه و تحلیل عمیق 159 چگونه به راه اندازی رویداد پیگیری در گوگل آنالیز 160 هدف Value_ قانون کلی برای دلار تعیین مقدار 161 چگونه به راه اندازی سفارشی هشدارها برای ترافیک Spikes_Drops 162 چگونه به حذف هرزنامه ترافیک را از Google Analytics 163 استفاده یادگیری ماشین به درک شما (تجزیه و تحلیل اطلاعات) داده 164 چگونه برای مدیریت تجزیه و تحلیل ترافیک چند حساب Google 165 چگونه به لینک Adwords گوگل به گوگل آنالیز 166 واگذاری - گوگل آنالیز از 13 نمایش مشخصات عمومی بازاریابی: راه اندازی 167 نمایش مشخصات عمومی حساب کسب و کار 168 دنبال این حساب نمایش مشخصات عمومی 169 نمایش مشخصات عمومی نمایش تصویر 170 نمایش مشخصات عمومی بیوگرافی 171 نمایش مشخصات عمومی ایجاد محتوا 172 نمایش مشخصات عمومی ارسال مجدد 173 پیروان اینستاگرم هک 174 نمایش مشخصات عمومی هشتگ 175 داستان نمایش مشخصات عمومی 176 نمایش مشخصات عمومی از mention تاثیرگذاران 177 نمایش مشخصات عمومی هرزنامه 178 نمایش مشخصات عمومی تجزیه و تحلیل ترافیک 179 خرید در اینستاگرم (ویژگی های جدید) 180 گام های بعدی به 14 پینترست بازاریابی: 181 چرا بازار کسب و کار شما در Pinterest_ 182 راه اندازی حساب Pinterest 183 حساب Pinterest به دنبال 184 پینترست حساب بهینه سازی 185 پینترست تأیید حساب 186 تخته Pinterest 187 دنبال کننده پینترست 188 پینترست کروم فرمت (رایگان) 189 پینترست گرافیک 190 گام های بعدی به 15 لینک بازاریابی: 191 حساب مربوط به راه اندازی و بهینه سازی

192 اتصالات مربوط به هک 193 لینک InMail هک 194 لینک ویروسی پست 195 لینک ترافیک وبلاگ 196 لینک گروه 197 لینک شرکت راه اندازی صفحه 198 اعتبار لینک آگهی ($ 50 رایگان) 199 گام های بعدی به 16 آگهی فیس بوک: 200 7 کلید برای موفقیت در تبلیغات فیس بوک 201 داستان فیس بوک موفقیت 202 چگونه به راه اندازی یک حساب تبلیغاتی 203 تقویت پست در مقابل تبلیغات ایجاد ابزار در مقابل ویرایشگر قدرت - به روز شده 204 سیاست آگهی های کلیدی (فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی) 205 ساختار فیس بوک تبلیغ 206 درست شما آگهی نخست - انتخاب یک هدف کمپین 207 هدف قرار دادن بر اساس مکان و جمعیت شناسی 208 هدف قرار دادن منافع 209 هدف قرار دادن رفتارهای و اتصال 210 آگهی کارگماری 211 بودجه 212 آگهی خلاق 213 نکته برای نوشتن آگهی برد 214 محل تبلیغ سفارش 215 واژه های کلیدی تبلیغاتی 216 آگهی گزارش 217 چگونه به نمایش خلاصه صورتحساب 218 فیس بوک پیکسل 219 چگونه به نصب فیس بوک پیکسل برای برنامه های 220 مخاطبان وب سایت سفارشی 221 ایمیل مخاطب لیست های سفارشی 222 مخاطبان صفحه نامزدی سفارشی 223 video مشاهده مخاطب سفارشی 224 مخاطبان Lookalike 225 صفحه را دوست دارد با مخاطبان سفارشی 226 تبلیغات ویدئویی 227 آگهی سرب 228 نمایش مشخصات عمومی آگهی 229 تبلیغات پویا برای تجارت الکترونیک 230 مجموعه آگهی برای تجارت الکترونیک 231 بوم آگهی 232 آگهی پیشنهاد ادعای 233 آگهی آگاهی محلی - به روز شده 234 رویداد آگهی پاسخ 235 ویرایشگر قدرت 236 آسان تقسیم تست با ویرایشگر قدرت 237 فله مدیریت با ویرایشگر قدرت 238 مدیریت کسب و کار 239 Solved_ آیا من نیاز به استفاده از کسب و کار Manager_ 240 مدیر کسب و کار - نقش ها و مجوز ها 241 سفارشی تبدیل و استاندارد رویدادها 242 فیس بوک بازاریابی همکاران (در FMP) 243 چگونه برای شروع یک کسب و کار تبلیغات فیس بوک 244 گام های بعدی از 17 برنامه بازاریابی: 245 تحقیقات برنامه فروشگاه بازار 246 43 راه برای ترویج برنامه های خود 247 تبلیغات فیس بوک _ برنامه نصب و Enggagement آگهی 248 تبلیغات گوگل _ برنامه نصب و نامزدی آگهی به 18 مطالب قدیمی: محتوای 249 دسترسی قدیمی از 19 نتیجه گیری: 250 شما آن را انجام می دهند. ... 12 Takeaways کلید از این دوره 251 چگونه می گواهی خود را از تکمیل 252 فروش در حال حاضر در - دوره های آموزشی بهترین فروش Udemy