دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش طراحی صوت برای Virtual Reality

دانلود PluralSight Sound Design for Virtual Reality

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

در این دوره آموزشی طراحی موزیک ، صوت و جلوه های صوتی را برای Virtual Reality ( واقعیت مجازی )  یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Sound Design for Virtual Reality

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی PluralSight است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 58 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

بررسی دوره ای
مقدمه و VR SDKS
نصب VR SDK
نصب فضایی صوتی
پخش صوتی - پخش صوتی در VR
Basic Ambisonic Audio
غوطه وری صوتی در 3D World
بنیاد های صوتی دو طرفه و آمین
ساخت یک صحنه تست برای فضایی سازی صوتی
گوش دادن به صوتی فضایی و سر قفل شده
ایجاد یک HMD ساخت
VR استراتژی های صوتی VR و تنظیمات برای راه اندازی Gearvr
تنظیم صحنه و واردات ambiences
GEGOTICE GEGOTICE و فیزیک مبتنی بر تنظیمات صدا
ReVerb و بازتاب های در زمان واقعی
Reverb پخته شده مخروط سردرگمی و HRTF - عملکرد انتقال مرتبط با سر
ساختمان برای تلاش Oculus

Course Overview
Introductions and VR SDKs
Installing a VR SDK
Installing the Audio Spatializer
Audio Playback in VR
Basic Ambisonic Audio
Audio Immersion in a 3D World
Binaural and Ambisonic Audio Foundations
Building a Test Scene for Audio Spatialization
Listening to Spatialized and Head-Locked Audio
Creating an HMD Build
VR Audio Strategies & Settings for a GearVR Setup
Setting the Scene & Importing Ambiences
Game Geometry and Physics Based Sound Setups
Realtime Reverb and Reflections
Baked Reverb
How Do We Hear?
The Cone of Confusion and HRTF - Head Related Transfer Function
Building for the Oculus Quest