دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش استراتژیهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

دانلود Udemy Social media marketing strategy 2021. Launch your SMM!

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بازاریابی در شبکه های اجتماعی یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Social media marketing strategy 2021. Launch your SMM!

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 2 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


استراتژی SMM و چرا کسب و کار به آن نیاز دارد؟ کدام شبکه های اجتماعی باید انتخاب کنید:
بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟ 7 سوال کلیدی برای ایجاد یک استراتژی SMM.
چه شبکه های اجتماعی باید کسب و کار شما باشد؟
یادگیری نحوه تعیین حجم مخاطبان فیس بوک
تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی:
چرا تجزیه و تحلیل رقابتی را انجام دهید؟
خدمات برای تجزیه و تحلیل فیس بوک: FanPage Karma، LikeAlyzer، FB Analytics.
تجزیه و تحلیل صفحات نمایش مشخصات عمومی: Hypeauditor، Mentor.io، SmartMetrics.
خدمات برای تجزیه و تحلیل یوتیوب: تیغه اجتماعی.
تجزیه و تحلیل رقابتی تمرین. چگونه یک جدول استراتژی را پر کنید
نحوه اندازه گیری نتایج و تجزیه و تحلیل مشتریان. :
چرا از شبکه های اجتماعی استفاده کنید؟ تنظیم اهداف هوشمند روش سیم کارت
چند برنامه کاربردی از شبکه های اجتماعی دریافت کرده اید؟
چگونه برای ردیابی اثربخشی شبکه های اجتماعی؟
مخاطبان هدف شما چیست؟
چه چیزی را در شبکه های اجتماعی بنویسید؟ محتوای محتوا و محتوا. :
چه محتوایی کار می کند؟ تحلیل رقابتی.
چه محتوایی فروش می شود؟ اصل PNP
محتوای ویدئو و نحوه بهینه سازی آن.
نحوه دریافت سه واحد از محتوای از یک ویدیو؟
چگونه یک طرح محتوا را تشکیل دهیم
نحوه فروش محتوا در رسانه های اجتماعی. محتوای بذر :
محتوای ترویج ارگانیک. کار با نفوذگران
کار با جوامع و تبلیغات هدفمند.
مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی و بررسی های منفی:
چه کاربران در مورد شبکه های اجتماعی در مورد شما بنویسید؟
بررسی مواد.
نتیجه گیری ها و نتایج.
چگونه گواهینامه خود را دریافت کنید.


SMM strategy and why businesses need it? Which social networks should you choose :
What is social media marketing? 7 key questions for creating an SMM strategy.
What social networks should your business be on?
Learn how to determine the volume of a Facebook audience

Social media analysis :
Why conduct a competitive analysis?
Services for Facebook analysis: Fanpage Karma, Likealyzer, FB Analytics.
Analysis of Instagram pages: Hypeauditor, Mentor.io, Smartmetrics.
Services for Youtube analysis: Social blade.
Practice competitive analysis. How to fill out a strategy table.

How to measure results and analyze clients. :
Why use social networks? Setting SMART goals. The SIM card method
How many applications have you received from social networks?
How to track the effectiveness of social networks?
Who is your target audience?

What to write on social networks? Content and content plan. :
What content works? Competitive analysis.
What content is selling? PNP principle.
Video content and how to optimize it.
How to get three units of content from one video?
How to form a content plan

How to sell content on social media. Seeding content. :
Promoting content organically. Working with influencers.
Working with communities and targeted advertising.

Social media reputation management and negative reviews :
What do users write about you on social networks?
Review of the material.
Conclusions and results.
How to Get Your Certificate.