در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش Texturing پوست بوسیله Mari و Arnold

آموزش Texturing پوست بوسیله Mari و Arnold

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با آرنولد و ماری یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Skin Texturing And Shading In Mari And Arnold

سرفصل ها :


مقدمه:
فصل 01: بررسی مدل مجسمه سازی در Zbrush
فصل 02: مدل و بررسی UV
فصل 03: تخته سفید - Workflow UDIM
فصل 04: Mari Scene Setup
فصل 05: نمای کلی Mari UI قسمت 1
فصل 06: نمای کلی Mari UI قسمت 2
فصل 07: نمودار ماری گره
فصل 08: یک بافر رنگی چیست و چگونه از آن استفاده کنم؟
فصل 09: نقاشی با گره ها
فصل 10: نگاهی به صحنه توسعه ما نگاه کنید
نقاشی بافت جابجایی خوب در ماری با استفاده از اسکن های پوستی:
فصل 11: فصل 12: نقاشی نقشه های جابجایی خوب در Mari Part 1
فصل 12: نقاشی نقشه جابجایی دقیق در ماری بخش 2
فصل 13: نقاشی نقشه های جابجایی خوب در ماری بخش 3
فصل 14: نقاشی نقشه های جابجایی خوب در Mari Part 4
فصل 15: نقاشی نقشه های جابجایی خوب در ماری قسمت 5
فصل 16: نقاشی نقشه های جابجایی خوب در Mari Part 6
فصل 17: نقاشی نقشه جابجایی نقاشی در ماری قسمت 7
فصل 18: نقاشی نقشه جابجایی نقاشی در ماری بخش 8
فصل 19: نقاشی نقشه جابجایی نقاشی در ماری بخش 9
فصل 20: نقاشی نقشه جابجایی نقاشی در Mari Part 10
فصل 21: صادرات نقشه بافت از ماری
اولین تکرار نقشه های جابجایی خوب خود را رنگ کنید
راه اندازی شیدر جابجایی در آرنولد برای مایا:
فصل 22: Lesson Whiteboard - Workflow نقشه جابجایی
فصل 23: راه اندازی جابجایی پایه
فصل 24: تخته سفید - فایل های .tx چیست و چگونه آنها بسیار عالی هستند؟
فصل 25: با استفاده از مدیر TX در مایا
فصل 26: راه اندازی جابجایی پایه
فصل 27: ترکیب نقشه های جابجایی
تنظیم جابجایی برای مدل سر
نقاشی رنگ پوست رنگ پوست در Mari و ساخت اولین Arnold SSS Shader:
فصل 28: نقشه های رنگی SSS نقاشی در Mari Part 1
فصل 29: نقشه های رنگی SSS در Mari Part 2 (TimeLapse)
فصل 30: نقشه های رنگی SSS در Mari Part 3
اولین تکرار بافت رنگ پوست خود را رنگ کنید
فصل 31A: ساخت SSS SSS Arnold SSS ما
فصل 31B: کار با پراکندگی زیرزمینی
اولین نسخه از شیدر پوست خود را بسازید
ارتقاء ما lookdev ما از طریق ماسک های کنترل و به روز رسانی بافت:
فصل 32: ارزیابی کار ما و ساخت یک طرح
فصل 33: قسمت 1 - رفع بافت رنگ SSS ما
فصل 34: قسمت 2 - نقاشی اولین ماسک کنترل ابزار ما
فصل 35: قسمت 3 - نقاشی ماسک گرم گرم
فصل 36: قسمت 4 - نقاشی ماسک تن سرد
فصل 37: قسمت 1 - Mask Painting Timelapse
فصل 37: قسمت 2 - مرور ماسک کنترل
Masks کنترل نقاشی



فصل 38: با استفاده از ماسک های کنترل برای پالایش شیدر قسمت 1
فصل 39: استفاده از ماسک های کنترل برای پالایش شیدر قسمت 2
فصل 40: با استفاده از ماسک های کنترل برای پالایش شیدر قسمت 3
زمان برای رندر نهایی!
بسته بندی کردن! :
Outro