دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش ساخت محیط های فانتزی برای بازی ها

دانلود ArtStation Realistic Fantasy Game Environment Creation

25,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بازی سازی یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Realistic Fantasy Game Environment Creation

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی ArtStation است که بر روی 4 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 29 ساعت و 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


1.intro:
01- رفتن به مرجع ما
2.Blockout و مجسمه سازی:
02-modeling blockouts ما part1
03- مدل سازی بلوک های ما part2
04- مدل سازی بلوک های ما part3
05-مدل سازی بلوک های ما part4
06-مدل سازی بلوک های ما part5
07- راه اندازی بلوک در قسمت Unreal Engine Part1
08- راه اندازی بلوک در قسمت Unreal Engine Part2
09- راه اندازی بلوک در قسمت Unreal Engine Part3
10-sculping صخره های دور ما در zbrush part1
11-sculping صخره های دور ما در zbrush part2
12-sculping صخره های دور ما در zbrush part3
13-sculping صخره های دور ما در zbrush part4
14-sculping لبه صخره ما در zbrush part1
15-sculping لبه های صخره ما در zbrush part1
3.Materials، باز کردن و پخت:
16- ایجاد مواد سنگ ما قسمت PART1
17- ایجاد مواد سنگ ما قسمت 2
18- ایجاد مواد سنگ ما قسمت PART3
19- ایجاد مواد سنگ ما PART4
20- ایجاد مواد سنگ ما قسمت PART5
21- ایجاد مواد سنگ ما part6
22- ایجاد مواد سنگ ما PART7
23- ایجاد مواد قارچ ما PART1
24-ایجاد مواد قارچ ما part2
25-بهینه سازی سنگ های ما
26-UV باز کردن سنگ های ما قسمت PART1
27-UV باز کردن سنگ های ما قسمت PART2
28 پخت سنگ ما
29-ایجاد شیدر استاد راک ما در قسمت Unreal Engine Part1
30-ایجاد شیدر استاد راک ما در قسمت Unreal Engine Part2
31- ایجاد شیدر اصلی راک ما در قسمت Unreal Engine Part3
32 - ایجاد شیدر استاد راک ما در قسمت Unreal Engine Part4
33- انجام اولین انتقال نورپردازی ما
4.moss، طبقه، و سنگ ها:
34- ایجاد سیستم MOSS فازی ما PART1
35- ایجاد سیستم MOSS فازی ما PART2
36- ایجاد سیستم MOSS فازی ما PART3
37- ایجاد طبقه ما قسمت PART1
38- ایجاد طبقه ما part2
39- ایجاد طبقه ما part3
40-ایجاد طبقه ما part4
41- ایجاد طبقه ما قسمت PART5
42 - بهبود سنگ های ما
43 - ایجاد قسمت سنگ سنگ ما قسمت PART1
44- ایجاد سنگ شمع سنگ ما قسمت 2
45- ایجاد قطعه سنگ ما قسمت PART3
46- ایجاد قسمت سنگی سنگ ما PART4
47- ایجاد قسمت شمع سنگ ما قسمت PART5
48 - بهبود قارچ ما
49-کار بر روی ترکیب PART1
50 کار بر روی ترکیب PART2
5.temple، شاخ و برگ و پل:
51- ایجاد معبد ما PART1
52- ایجاد معبد ما PART2
53- ایجاد معبد ما PART3
54- ایجاد معبد ما PART4
55-ایجاد معبد ما قسمت PART5
56- ایجاد معبد ما PART6
57- ایجاد معبد ما PART7
58-ایجاد معبد ما PART8
59- ایجاد شاخ و برگ ما بخش 1
60-ایجاد شاخ و برگ ما قسمت 2
61- ایجاد شاخ و برگ ما قسمت 3
62-ایجاد شاخ و برگ ما PART4
63-ایجاد شاخ و برگ ما PART5
64- ایجاد شاخ و برگ ما PART6
65- ایجاد پل ما PART1
66- ایجاد پل ما قسمت 2
67- ایجاد پل ما part3
68-ایجاد پل ما part4
69- ایجاد پل ما قسمت PART5
70- ایجاد پل ما part6
71-ایجاد پل ما قسمت 7
72-ایجاد پل ما قسمت 8
73- ایجاد پل ما قسمت 9
6.Tweaks و Polishes:
74 - کار بیشتر بر روی ترکیب ما
75- انجام فینال نهایی ما PART1
76 - انجام فینال نهایی ما pass2
77- ایجاد آسیب گوشه ما قسمت 1
78- ایجاد آسیب گوشه ما part2
79- ایجاد آسیب گوشه ما part3
80 - انجام نهایی لهستانی نهایی ما
81 - انجام نهایی لهستانی نهایی ما
82 - انجام نهایی لهستانی نهایی ما


1.Intro:
01-Going over our reference

2.Blockout and Sculpting:
02-Modeling our blockouts Part1
03-Modeling our blockouts Part2
04-Modeling our blockouts Part3
05-Modeling our blockouts Part4
06-Modeling our blockouts Part5
07-Setting up out blockout in Unreal Engine Part1
08-Setting up out blockout in Unreal Engine Part2
09-Setting up out blockout in Unreal Engine Part3
10-Sculping our round cliff in Zbrush Part1
11-Sculping our round cliff in Zbrush Part2
12-Sculping our round cliff in Zbrush Part3
13-Sculping our round cliff in Zbrush Part4
14-Sculping our Cliff Edge A in Zbrush Part1
15-Sculping our Cliff Edge B in Zbrush Part1

3.Materials, Unwrapping, and Baking:
16-Creating our rock material Part1
17-Creating our rock material Part2
18-Creating our rock material Part3
19-Creating our rock material Part4
20-Creating our rock material Part5
21-Creating our rock material Part6
22-Creating our rock material Part7
23-Creating our moss material Part1
24-Creating our moss material Part2
25-Optimizing our rocks
26-UV Unwrapping our rocks Part1
27-UV Unwrapping our rocks Part2
28-Baking our rocks
29-Creating our rock master shader in unreal engine Part1
30-Creating our rock master shader in unreal engine Part2
31-Creating our rock master shader in unreal engine Part3
32-Creating our rock master shader in unreal engine Part4
33-Doing our first lighting pass

4.Moss, Floors, and Stones:
34-Creating our fuzzy moss system Part1
35-Creating our fuzzy moss system Part2
36-Creating our fuzzy moss system Part3
37-Creating our floors Part1
38-Creating our floors Part2
39-Creating our floors Part3
40-Creating our floors Part4
41-Creating our floors Part5
42-Improving our rocks
43-Creating our stone pile Part1
44-Creating our stone pile Part2
45-Creating our stone pile Part3
46-Creating our stone pile Part4
47-Creating our stone pile Part5
48-Improving our moss
49-Working on composition Part1
50-Working on composition Part2

5.Temple, Foliage and Bridge:
51-Creating our temple Part1
52-Creating our temple Part2
53-Creating our temple Part3
54-Creating our temple Part4
55-Creating our temple Part5
56-Creating our temple Part6
57-Creating our temple Part7
58-Creating our temple Part8
59-Creating our foliage Part 1
60-Creating our foliage Part 2
61-Creating our foliage Part 3
62-Creating our foliage Part4
63-Creating our foliage Part5
64-Creating our foliage Part6
65-Creating our bridge Part1
66-Creating our bridge Part2
67-Creating our bridge Part3
68-Creating our bridge Part4
69-Creating our bridge Part5
70-Creating our bridge Part6
71-Creating our bridge Part7
72-Creating our bridge Part8
73-Creating our bridge Part9

6.Tweaks and Polishes:
74-Working more on our composition
75-Doing our final lighting pass Part1
76-Doing our final lighting pass Part2
77-Creating our corner damage Part1
78-Creating our corner damage Part2
79-Creating our corner damage Part3
80-Doing our final polish Part1
81-Doing our final polish Part2
82-Doing our final polish Part3