دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش مدل سازی کوه و تپه و صخره برای بازی ها بوسیله Unity

دانلود Udemy Procedural Terrain Generation with Unity

20,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور مدل سازی کوه ، تپه ، صخره و . . . را برای بازی ها در یونیتی انجام دهید.

عنوان اصلی : Procedural Terrain Generation with Unity

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 3 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 15 ساعت و 1 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه:
نحوه مطالعه این دوره
دریافت تماس
خوش آمدید
سوالات متداول
Unity Terrain Object:
پشت صحنه یک شیء زمین
FACT PART PART 1
بخش دستی دستی بخش 2
اصول طراحی برای زیبایی شناسی زمین
چالش بازتولید چشم انداز
مسابقه 1
10 سوال
آماده شدن برای ایجاد یک ویرایشگر سفارشی
تولید ارتفاعات تصادفی بخش 1
تولید ارتفاعات تصادفی بخش 2
بارگذاری داده های نقشه ارتفاع از یک تصویر
Quiz 2
18 سوال
کد راه حل
سر و صدا پرلین:
نظریه نویز
اجرای ساده سر و صدا پرلین
Brownian Motion
یک یادداشت سریع در مورد کد نقدی
صدای پریلین چندگانه
کد راه حل
voronoi tessellation:
Tessellation Voronoi چیست؟
ایجاد قله های کوهستانی
اصلاح دامنه های کوهستانی
چند قله تصادفی چندگانه
اضافه کردن انتخاب انواع تابع
کد راه حل




معرفی MPD
مرحله الماس
مرحله مربع
بخش صاف 1
بخش صاف 2
کد راه حل
texturing:
فرمت جدید Splatmap برای Unity v.2018.3
Splatmaps
مشخص کردن ارتفاع بافت
ترکیب بافت همپوشانی
خارج از اتاق در ویرایشگر بازرس؟
بافت بر روی زمین شیب دار
ایجاد یک بافت رویه ای
ساخت یک بافت بدون درز
صرفه جویی در بافت به پوشه دارایی
اصلاح مقادیر پیکسل جهانی
کد راه حل
نمایش چالش ارتفاعی
hegetation:
کار با پروتئین های درختی قسمت 1
کار با نمونه های اولیه درخت قسمت 2
کار با لایه ها
تنظیم ارتفاع درخت
تنظیم خواص درخت
رفع موقعیت درختی برای اندازه های مختلف سطح زمین
کد راه حل



اضافه کردن جزئیات
تنظیمات جزئیات
تنظیمات جزئیات پیشرفته
کد راه حل




اضافه کردن آب
Shoreline Creation Part 1
Shoreline Creation Part 2
کد راه حل
قرار گرفتن در معرض طبیعی:
فرسایش
باران
حرارتی
جزر و مد
رودخانه
باد
جهت باد
Canyon Challenge
کد راه حل
بزرگ خارج از منزل:
مه
ابرها قسمت 1
ابر بخش 2
مدیریت ابر
نقاشی ابر
با استفاده از ابرها
سایه های ابر
گنبد آسمان
ذرات برای اثرات آب و هوایی قسمت 1
ذرات برای اثرات آب و هوایی قسمت 1 - ادامه
ذرات برای اثرات آب و هوایی قسمت 2
کد راه حل



به روز رسانی برای ارسال پشته پشته برای v.2018.3
تنظیمات پیشرفته رندر
پروژه نهایی
یک کلمه نهایی از مربی:
کلمات نهایی
کجا تا به حال؟


Introduction :
How to Study This Course
Getting in Contact
Welcome
FAQs

The Unity Terrain Object :
Behind the Scenes of a Terrain Object
Manual Terrain Creation Part 1
Manual Terrain Creation Part 2
Design Principles for Terrain Aesthetics
Landscape Reproduction Challenge
Quiz 1
10 questions
Getting Ready to Create a Custom Editor
Generating Random Heights Part 1
Generating Random Heights Part 2
Loading Height Map Data from an Image
Quiz 2
18 questions
Solution Code

Perlin Noise :
Noise Theory
Implementing Simple Perlin Noise
Brownian Motion
A Quick Note About GUITable Code
Multiple Perlin Noise
Solution Code

Voronoi Tessellation :
What is Voronoi Tessellation
Creating Mountain Peaks
Modifying Mountain Slopes
Multiple Random Peaks
Adding a Choice of Function Types
Solution Code

Midpoint Displacement :
Introduction to MPD
The Diamond Step
The Square Step
Smoothing Part 1
Smoothing Part 2
Solution Code

Texturing :
New Splatmap format for Unity V.2018.3
Splatmaps
Specifying Texture Heights
Blending Texture Overlaps
Running out of Room in the Inspector Editor?
Texturing on Steep Terrain
Creating a Procedural Texture
Making a Seamless Texture
Saving a Texture into the Assets Folder
Modifying Global Pixel Values
Solution Code
Displaying Heightmap Challenge

Vegetation :
Working with Tree Prototypes Part 1
Working with Tree Prototypes Part 2
Working With Layers
Setting Tree Heights
Setting Tree Properties
Fixing Tree Positions for Differing Terrain Scale Sizes
Solution Code

Details :
Adding Detail
Detail Settings
Advanced Detail Settings
Solution Code

Water :
Adding Water
Shoreline Creation Part 1
Shoreline Creation Part 2
Solution Code

Natural Exposure :
Erosion
Rain
Thermal
Tidal
River
Wind
Wind Direction
Canyon Challenge
Solution Code

The Great Outdoors :
Fog
Clouds Part 1
Clouds Part 2
Cloud Management
Cloud Painting
Using Clouds
Cloud Shadows
Sky Domes
Particles for Weather Effects Part 1
Particles for Weather Effects Part 1 - Continued
Particles for Weather Effects Part 2
Solution Code

Final Touches :
Updates to Post Processing Stack for V.2018.3
Advanced Render Settings
Final Project

A Final Word From The Instructor :
Final Words
Where to Now?