دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش توسعه محیط های بازی : در Unreal Engine, Houdini

دانلود Udemy Procedural game environment : Unreal engine and Houdini

30,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با آنریل انجین و هودینی یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Procedural game environment : Unreal engine and Houdini

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 7 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 14 ساعت و 32 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه:
نرم افزار مورد نیاز و Ressources
راه اندازی نسل و لایه های زمین (Houdini):
ایجاد زمین پایه
ایجاد دریاچه
ایجاد کوه های پایه
جزئیات منطقه زمین
گسترش دریاچه
اضافه کردن فرسایش زمین
پارامترهای نمایش پارامترهای PART01
پارامترهای نمایش پارامتر PART02
نیازهای سر و صدا
Generating Lake Mesh
بهبود و تست HDA ما
Layscape Layer Part01
LifeScape LayerS02
LifeScape LayerS03
Export Layer Layer به UE4
Terrain Shader & Layers (UE4):
راه اندازی پایه لایه منظره
Layers Landscape Part01
لایه های چشم انداز part02
لایه های چشم انداز part03
Layers چشم انداز UE4 Part04
Layers چشم انداز UE4 PART05


Introduction :
Required softwares & ressources

Terrain generation & layers setup ( Houdini) :
Creating Base Terrain
Creating the lake
Creating base mountains
Detailing Land Area
Extending The Lake
Adding Terrain Erosion
Exposing Parameters Part01
Exposing Parameters Part02
Tweaking Land Noise
Generating Lake Mesh
Improving and testing our HDA
Landscape Layer part01
Landscape Layer02
Landscape Layer03
Landscape Layer Export To Ue4

Terrain Shader & Layers ( UE4) :
Landscape Layer Base Setup
Landscape Layers Part01
Landscape Layers Part02
Landscape Layers Part03
UE4 Landscape Layers Part04
UE4 Landscape Layers Part05

Flowmap Generation :
Houdini Flowmap Generation
Houdini Flowmap Detailing
Houdini FlowMap to UE4

Houdini procedural trees scattering :
Houdini procedural scattering Part01
Houdini procedural scattering Part02
Houdini procedural scattering Part03

UE4 Lake Shader :
UE4 Lake Shader part01
UE4 Lake Shader part02
Adjusting terrain shader
fix_UV_Distortion

Populating the world further :
rocks scattering Part01
assets_scattering Part03
tweaking HDA parameters
scattering plants
scattering mushrooms
replacing_tweaking_assets Part01
replacing_tweaking_assets Part02
Baking outputs and optimization
tweak_mesh_distance_field
lightning & final touch