در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش استفاده از Arnold 6 در نرم افزار Cinema 4D

آموزش استفاده از Arnold 6 در نرم افزار Cinema 4D

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با سینما فوردی یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Mographplus - The Ultimate Introduction to Arnold 6 For Cinema 4D

سرفصل ها :


01:
0101 مقدمه
فایل های پروژه 0102
0103 کجا آرنولد است
0104 گردش کار عمومی
0105 راه اندازی Aces
02:
0201 نمونه برداری و Camerasamples
0202 نمونه های پراکنده
0203 نمونه های خاص
نمونه های انتقال 0204
SSS نمونه های 0205
0206 Diffuse Raydepth
0207 Raydepth
0208 انتقال شفافیت Total Raydepth
03:
0301 منطقه نور Quad
0302 Aeralight Point Cylinder Cylinder
0303 چراغ مش
0304 نقطه نور
0305 نور دور
0306 نور فوتومتریک
فیلتر نور 0307
0308 آسمان فیزیکی
0309 Arnoldsky داخلی نورپردازی Portallight
0310 Arnoldsky imageBasedLighting
0311 حجم فضای
0312 مه
0313 LightManager و LightGroups
04:
0401 شبکه Arnold Shader
0402 پایه سطح استاندارد
0403 سطح استاندارد ثابت
0404 انتقال استاندارد سطح
0405 پراکندگی زیرزمینی سطح استاندارد
0406 استاندارد پوشش استاندارد
0407 سطح استاندارد شین
0408 سطح استاندارد Thinfilm
0409 انتشار سطح استاندارد
0410 استاندارد هندسی سطح پیشرفته شناسه
0411 Bump Bump Mapping RoundCorners
0412 Subdivision و جابجایی نقشه برداری
0413 سطح استاندارد HOWTO BASICSHADERS
0414 سطح استاندارد Humanskin
0415 مو استاندارد
0416 رنگ ماشین
0417 TOON
0418 لایه و گره های مخلوط
0419 تخت لامبرت دو طرفه
0420 رنگ جین
0421 triplanar
0422 Rayswitch
0423 AO و انحنای
0424 سایه مات
0425 مواد شیدر
0426 Shader Utility
0427 کلیپ GEO
0428 Color Conversion Math ShadingState
0429 گره های داده کاربر
Nodes Utility 0430
0431 گره های بافتی و سایه های C4D
0432 خواندن Mograph و Field Colors
05:
0501 دوربین
0502 DOF
0503 Motion Blur
انواع دوربین 0504
06:
0601 IPR
0602 GPU رندر
0603 Aces
0604 Arnold Driver Renderoutput
0605 Aovs
0606 سفارشی Aovs Global Aovs Cryptomatte
0607 گروه نور Aov
0608 کامپوزیت AOVS در فیوژن
0609 AdaptiveAmpling Filter Sampleclamping
تنظیمات بافت 0610 و TXManager
تنظیمات پیشرفته 0611
تنظیمات سیستم 0612
0613 Optix Denoiser
0614 arnold denoiser
تشخیص 0615




0701 شی پراکنده
برچسب پارامترهای 0702
0703 Sceneexport و رویه ها
0704 ذرات صاف
0705 Utilities Utilities
0706 Arnold Volume