در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش مدل سازی و رندر کاراکترهای بامزه در Maya 2020

آموزش مدل سازی و رندر کاراکترهای بامزه در Maya 2020

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا 2020 یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Modeling and Rendering Cute Characters in Maya 2020

سرفصل ها :


مقدمه:
معرفی
002. مرور دوربین
003. ابزارهای انتخاب
004. سران صفحه نمایش
005. قفسه سفارشی
006. ابزار اکسترود
007. ابزار چند برش
008. ابزار ابزار BEVEL و آینه




01. مسدود کردن بدن
02. ایجاد چشم ها
03. منحنی های پیش بینی برای سوراخ بینی و دهان
04. ایجاد دست
05. ایجاد پا و نیمی از مدل
06. ابزار Quad Draw برای ایجاد توپولوژی
07. توپولوژی آرامش بخش با قرعه کشی چهارگانه
08. پایان دادن به سوراخ بینی
09. پایان دادن به دهان
10. پایان دادن به چشم
11. پیوستن دست
12. ایجاد پاها
13. پایان دادن به پا و آینه کردن بدن
14. ایجاد دندان ها و رفع سوراخ بینی
15. اصلاح هندسه
16. اصلاح هندسه و پایان دادن به دهان
17. تنظیم دوربین و پس زمینه
18. UV نقشه برداری چشم چپ
19. UV نقشه برداری از چشم راست
20. UV نقشه برداری دندان ها
21. UV نقشه برداری دست، دهان و بینی
22. UV نقشه برداری بدن
23. ایجاد نور Skydome
24. ایجاد مواد آرنولد
25. اضافه کردن انسداد محیطی
26. بافت چشم
27. بافت دندان
28. بافت بدن
29. استفاده از بافت بدن به مواد آرنولد
30. ایجاد چراغ های منطقه
31. ایجاد رندر نهایی
شخصیت 2:
001. تنظیم هواپیما تصویر
002. ایجاد چشم
003. مسدود کردن پلک ها
004. اتمام پلک ها
005. مسدود کردن ساقه ها
006. پایان دادن به ساقه
007. مسدود کردن بدن
008. طراحی منحنی دهان بر روی هندسه
009. ایجاد منحنی برای شاخک ها
010. ایجاد شاخک 1
011. ایجاد شاخک 2
012. ایجاد شاخک 3
013. ایجاد شاخک 4
014. ایجاد شاخک 5
015. قرار دادن شاخک ها
016. با استفاده از Quad Draw قسمت 1
017. با استفاده از Quad Draw Part 2
018. پیوستن ساقه ها
019. پیوستن شاخک ها قسمت 1
020. پیوستن شاخه های شاخک قسمت 2
021. پیوستن شاخه های شاخک قسمت 3
022. پایان دادن به دهان و بدن
023. ایجاد مژه ها
024. UV Maaping قسمت 1
025. UV نقشه برداری قسمت 2
026. UV نقشه برداری قسمت 2
027. راه اندازی دوربین
028. ایجاد نور Skydome
029. بافت پس زمینه و مژه ها
030. بافت چشم ها
031. با استفاده از ابزار رنگ 3D به بافت شخصیت
032. اتمام فرآیند بافت
033. ایجاد چراغ های منطقه و رندر نهایی