دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش ساخت بازی های دوبعدی بوسیله Unity

دانلود Udemy Metroidvania Toolkit: Make a 2D Action Platformer in Unity

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با یونیتی یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Metroidvania Toolkit: Make a 2D Action Platformer in Unity

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 3 حلقه دیسک به همراه اسلایدهای مدرس ارائه شده و به مدت زمان 20 ساعت و 55 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه:
House Healing / Overview / Unity دانلود و نصب
Unity Editor Walkthrough
مقدمه ای بر GameObjects و مولفه تبدیل
ساخت یک رابطه سطح و والدین / کودک با GameObjects
مقدمه ای بر برنامه نویسی
چگونه کامپیوترها کد را می خوانند
نوشتن اولین اسکریپت ما
مرور اسکریپت جنبش
نحوه خواندن اسناد API
bools و چک های شرطی
شناور، Ints، و Colliders ماشه
تنظیم UI و بحث در مورد رشته های رشته
استفاده از بردارها، مقادیر تصادفی و چراغ ها
معرفی مختصر به سیستم ذرات
پایان دادن به حلقه گیم پلی و ساخت اولین بازی ما
ایجاد یک شخصیت با حرکت کامل و انیمیشن:
راه اندازی پایه برای ابزار Metroidvania
حل برای حرکت اساسی، اظهارات دیگر، و روش های بازگشت
حل برای رسیدن به جهت درست و پیراهن
حل برای پرش و معرفی به لایه ها و ریکست ها
اجازه دادن به جهش های متعدد و حفاظت از پریدن در حالی که سقوط
محدود کردن سرعت پرش و سقوط
دادن پرش به ارتفاع بیشتر هنگامی که دکمه برگزار شد
چگونه یک کاراکتر 2D را ببندید
تنظیم iks برای کنترل بهتر استخوان
مقدمه ای به انیمیشن ها، فریم های کلیدی و tweening
با استفاده از کامپوننت انیماتور برای انیمیشن ها
درختان مخلوط و راه اندازی پرش / سقوط انیمیشن ها
اضافه کردن و انیمیشن کردن توانایی جابجایی
Coroutines و توانایی crouching
انیمیشن سازی و کنترل وضعیت Crouch
ایجاد توانایی داش
انیمیشن توانایی داش
دیوار کشویی و پریدن دیوار
انیمیشن سازی و راه اندازی اسلاید دیوار
بازپرداخت ورودی به یک اسکریپت
پرتابه های تصویربرداری و جمع آوری شیء:
مقدمه ای بر لیست ها و آرایه ها
مقدمه ای به اشیاء برنامه نویسی
معرفی سیستم انتخابی شیء
شروع به کار با اسکریپت سلاح
پرتابه های stepticle در بشکه تفنگ
حرکت و قرار دادن پرتابه ها
تنظیم مولفه هدف سلاح
حل برای شلیک پرتابه به جلو
نظر دادن کد پیچیده و نکات بازرس اتحاد
برای حل 8 جهته
هدف نزدیک ترین هدف به بازیکن
اضافه کردن قابلیت های شلیک خودکار به سلاح
اضافه کردن قابلیت های بیشتر به Object Pooler
سوئیچینگ سلاح ها و ایجاد پروژکتور دوم
راه اندازی قلاب قلاب
اتمام قلاب قلاب
ابزار مدیریت بازی:
تنظیم حرکت دوربین
حرکت حرکت دوربین، رفع اشکال در اسکریپت داش
ایجاد اسکریپت مدیریت پلت فرم
ایجاد یک اسکریپت پلت فرم در حال سقوط و مقدمه ای به انم ها
سیستم عامل های یک راه و در برخورد وارد شوید
ایجاد نردبان
راه اندازی سیستم عامل های متحرک
ابزار ویرایشگر سفارشی برای سیستم عامل های متحرک
ایجاد Gameobjects باد و آب با Effectors منطقه
تنظیم محدودیت های سطح و محدود کردن جنبش دوربین
پخش کننده بازیکن به صحنه
یادگیری جهت تمرین هنگام تفکر
پخش بازیکن به صحنه در مکان های مختلف
ایجاد یک درب برای تغییر صحنه
ایجاد یک صفحه نمایش محو شدن برای بارگذاری صحنه
ایجاد و مدیریت نقشه جهانی و مینی نقشه:
تنظیم پارامترهای اتاق های مقیاس پذیر
Mini Map Camera و ایجاد اتاق برای نقشه جهان
ایجاد یک نمایشگر بازیکن برای نقشه مینی
ایجاد آیکون برای نقشه مینی و تنظیم دوربین
اضافه کردن حرکت به شاخص بازیکن
Mini Map Camera به دنبال و بستن
راه اندازی نقشه جهان صفحه نمایش تغییر دهید
حرکت و موقعیت نقشه بزرگ
راه اندازی مه
تکمیل مه
دشمن AI:
راه اندازی دشمن AI و دشمن
تبدیل دشمن در اطراف برخورد و حرکت چپ
جلوگیری از سقوط دشمن و تبدیل شدن به سوراخ ها
چرخش و حرکت دشمنان اطراف سیستم عامل ها
چرخش و حرکت دشمنان اطراف سیستم عامل قسمت 2
چرخش و حرکت دشمنان اطراف سیستم عامل قسمت 3
حل برای پریدن دشمن
ایجاد جنبش پرواز و آشکارساز پخش
تنظیم همه چیز برای حملات مبهم
تنظیم همه چیز برای حملات پرتابه
سلامت، آسیب، وانت، کسب توانایی، و ذخیره / بار سیستم:
راه اندازی سلامتی، آسیب، و حالت invulnerability بازیکن
تنظیم آسیب پرتابه و قطره های تصادفی
Pickups آیتم ها و ایجاد اقلام بهداشتی
ایجاد یک نوار بهداشتی بازیکن
به دست آوردن توانایی ها از طریق وانت
Refining Player آسیب و ایجاد یک سیستم مرزی
تنظیم مرگ بازیکن
راه اندازی منوی Pause Basic برای هدایت صفحه نمایش UI
تنظیم سیستم ذخیره / بارگذاری و صفحه عنوان
EPISODE نهایی / تکمیل سیستم ذخیره / بارگذاری
یادگیری تکمیلی:
پرش پرش
بالا رفتن لبه


Introduction :
House Keeping/Course Overview/Unity Download and Install
Unity Editor Walkthrough
Introduction to Gameobjects and the Transform component
Building a Level and Parent/Child Relationship with Gameobjects
Introduction to Coding
How Computers Read Code
Writing Our First Script
Reviewing the Movement Script
How to Read API Documentation
Bools and Conditional Checks
Floats, Ints, and Trigger Colliders
Setting Up UI and Discussing String References
Using Vectors, Random Values, and Lights
Brief Introduction to Particle System
Finishing the Gameplay Loop and Building Our First Game

Creating a Character with Complete Movement and Animations :
Setting Up the Foundation for Metroidvania Tools
Solving for Basic Movement, Else Statements, and Return Methods
Solving for Facing the Correct Direction and Sprinting
Solving for a Jump and Introduction to Layers and Raycasts
Allowing Multiple Jumps and Protecting Jumping While Falling
Limiting the Jump and Fall Speeds
Giving Jump More Height When Button Held
How to Rig a 2D Character
Setting Up IKs for Better Bone Control
Introduction to Animations, Keyframes, and Tweening
Using the Animator Component to Trigger Animations
Blend Trees and Setting up Jump/Falling Animations
Adding and Animating a Glide Ability
Coroutines and the Crouching Ability
Animating and Controlling the Crouch State
Creating a Dash Ability
Animating the Dash Ability
Wall Sliding and Wall Jumping
Animating and Triggering the Wall Slide
Refactoring Input Into One Script

Shooting Projectiles and Object Pooling :
Introduction to Lists and Arrays
Introduction to Scriptable Objects
Introduction to Object Pooling System
Getting Started with the Weapon Script
Instantiating Projectiles at Barrel of Gun
Moving and Placing Projectiles
Setting Up the Weapon Aiming Component
Solving for Firing Projectiles Forward
Commenting Complicated Code and Unity Inspector Tips
Solving for 8 Directional Aiming
Aiming at Closest Target to Player
Adding Automatic Firing Capabilities to Weapon
Adding More Functionality to Object Pooler
Switching Weapons and Creating Second Projectile
Setting Up the Grappling Hook
Finishing the Grappling Hook

Level and Game Management Tools :
Setting Up Camera Movement
Finishing Camera Movement, Fixing a Bug in Dash Script
Creating Platform Manager Script
Creating a Falling Platform Script and Introduction to Enums
One Way Platforms and On Collision Enter
Creating a Ladder
Setting Up Moving Platforms
Custom Editor Tools for Moving Platforms
Creating Wind and Water Gameobjects with Area Effectors
Setting Up Level Bounds and Restricting Camera Movement
Instantiating the Player into the Scene
Persisting Character Direction when Instantiating
Instantiating the Player into the Scene at Multiple Locations
Creating a Door to Switch Scenes
Creating a Fade Screen to Load Scenes

Creating and Managing a World Map and Mini-Map :
Setting Up the Parameters for Scalable Rooms
Mini Map Camera and Creating Rooms for World Map
Creating a Player Indicator for Mini Map
Creating Icons for Mini Map and Setting Up Camera
Adding Movement to the Player Indicator
Mini Map Camera Follow and Clamping
Setting Up the World Map Display Toggle
Moving and Positioning the Big Map
Setting Up Fog of War
Completing Fog of War

Enemy AI :
Setting Up Enemy AI and Enemy Movment
Turning Enemy Around on Collision and Leftward Movement
Preventing Enemy from Falling and Turning Around on Holes
Rotating and Moving Enemies Around Platforms
Rotating and Moving Enemies Around Platforms Part 2
Rotating and Moving Enemies Around Platforms Part 3
Solving for Enemy Jumping
Creating Flying Movement and Player Detector
Setting Up Everything for Melee Attacks
Setting Up Everything for Projectile Attacks

Health, Damage, Pickups, Ability Acquisition, and Save/Load System :
Setting Up Health, Damage, and Player Invulnerability State
Setting Up Projectile Damage and Random Drops
Item Pickups and Creating Health Items
Creating a Player Health Bar
Acquiring Abilities Through Pickups
Refining Player Damage and Creating an Out of Bounds System
Setting Up Player Death
Setting Up Basic Pause Menu to Navigate UI Screens
Setting Up Save/Load System and Title Screen
Final Episode/Finishing Up Save/Load System

Supplemental Learning :
Jump Refinement
Ledge Climbing
Solution For Project