در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

کورس یادگیری کامل Maya 2022

کورس یادگیری کامل Maya 2022

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Maya 2022 Essential Training

سرفصل ها :


مقدمه:
ایجاد مدل های 3D با کیفیت بالا و انیمیشن ها با مایا
سیستم مورد نیاز مایا
بیشترین استفاده از فایل های ورزشی
Enable Rendering Arnold
1. رابط مایا:
مرور کلی از رابط مایا
کار با پروژه ها و پروژه های مایا
ناوبری در مایا
پیکربندی نمایندگی
استفاده از hottoBox و Marking Menus
تنظیمات سفارشی
استفاده از فضاهای کاری مایا
2. اشیاء را انتخاب کنید و دستکاری کنید:
اشیاء را انتخاب کنید
استفاده از ابزار حرکت
چرخش و مقیاس
دستکاری کردن محور
اشیاء تکراری
درک جعبه کانال
کار با ویرایشگر ویژگی
تنظیم مجدد و انجماد
اشیاء تکان دهنده
3. سازماندهی صحنه های مایا:
کار با Outliner
ایجاد سلسله مراتب
اشیاء گروهی
درک هیپرگراف
ایجاد لایه ها
پنهان کردن و نمایش اشیاء
کار با ماسک انتخاب
ایجاد مجموعه ای در Outliner
4. ایجاد مدل های چند ضلعی:
ایجاد اشیاء چند ضلعی
گسترش اشیاء چند ضلعی
انتخاب قطعات چند ضلعی
استفاده از نرم افزار و تقارن نرم افزار
استفاده از ابزارهای قلم مو را به مشکوپ های sculpt
استفاده از ابزار مدل سازی
5. مدل سازی مشبک چند ضلعی:
تنظیم مرجع
مدل سازی در برابر مرجع
استفاده از ابزارهای فوق العاده
کار با حلقه های لبه
ترکیبی و جداگانه
قطعات جوشکاری
اجزای آینه و ادغام
استفاده از پل چند ضلعی
استفاده از ابزار Bevel
6. تکنیک های مدل سازی اضافی:
درک قرعه کشی چهارگانه
Smoothing Surfaces
کار با سطوح زیر بخش
اضافه کردن چارچوب به سطوح صاف
ابزار بولین
مدیریت سابقه شیء
7. کار با منحنی:
اصول اولیه منحنی های NURBS
ایجاد منحنی
منحنی های اصلاح شده
extrude در طول مسیر
8. ایجاد مواد:
مرور کلی از مایا رندر
درک انواع سایه دار پایه
کار با مواد آرنولد
Opacity و refraction در آرنولد
نقشه ها را ایجاد و اعمال کنید
استفاده از bitmaps به عنوان بافت
کار با پنجره Hypersshade
ایجاد مواد در Hypersshade
9. مواد و بافت را اعمال کنید:
مواد متعدد را به اشیاء اعمال کنید
UV نقشه برداری چند ضلعی
درک ویرایشگر UV
UV نقشه های پیچیده اشیاء
حفظ مقیاس UV
10. رندر در آرنولد:
تنظیمات رندر
Basic Maya Lights for Arnold
چراغ های نقطه مایا
استفاده از چراغ های منطقه Arnold
استفاده از اشیاء به عنوان چراغ
روشنایی مبتنی بر تصویر و Skydomes
اضافه کردن دوربین ها
افزودن عمق میدان در آرنولد
ایجاد تاری حرکت در آرنولد
نمایش رندر و خروجی نهایی
11. تحریک در مایا:
درک رابط انیمیشن
اشیاء متحرک با استفاده از کلید SET
کلید های تغییر در جدول زمانی
کلید های اصلاح شده در ویرایشگر گراف
کلید های اصلاح شده در ورق DOPE
کار با ویرایشگر زمان
اشیاء تحریک آمیز در امتداد مسیرهای اسپلین
ایجاد چرخه انیمیشن
تجسم انیمیشن
پخش انیمیشن با استفاده از PlayBlast
نتیجه گیری:
مراحل بعدی