در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش ساخت محیط های سه بعدی وسیع بوسیله Blender

آموزش ساخت محیط های سه بعدی وسیع بوسیله Blender

20,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با ساخت محیط های سه بعدی با Blender یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Master 3D Environments in Blender Learn to create epic large-scale Environments

سرفصل ها :


01 - شروع به کار:
01 01 به این دوره خوش آمدید
01 02 قبل از شروع
01 05 دسترسی اولیه در مقابل دوره نهایی
01 07 کتابخانه دارایی
02 - نظریه و مرجع:
02 01 برگه مرجع
02 02 مراجعه خانگی
03 - گردش کار پایه:
03 01 رویکردهای به ایجاد زمین
03 02 Ondscape مورچه
03 03 03 رویکرد مبتنی بر گره
03 04 تغییر اصلاح کننده
03 05 GIS Addon
04 - a.n.t. چشم انداز - کوه تنها:
04 01 مرجع کوه دریاچه
04 02 با استفاده از مورچه
04 03 پایان پایه زمین
04 04 اصلاح کننده جابجایی
04 05 اضافه کردن مواد برفی
04 06 ترکیب سنگ برف
04 07 اضافه کردن بافت دوم راک
04 08 مخلوط کردن دو مواد راک
04 09 ترکیب بافت جابجایی
04 10 اضافه کردن آسمان آب
04 11 اضافه کردن قطعات مورچه بیشتر
04 12 فضای مه
04 13 درختان سنگ
04 14 ایجاد ذرات یخ
04 15 نهایی تنظیم رندر تنظیم
04 16 کامپوزیت کوه تنها
05 - رویکرد مبتنی بر گره # 1 - کویر:
05 01 مرجع کویر
05 02 آماده سازی صحنه
05 03 تعریف پایه کویر
05 04 اضافه کردن امواج دون
05 06 اضافه کردن کوچکترین جزئیات
05 07 ایجاد شیدر کویر
05 08 Overview Setup Setup نهایی
05 09 اضافه کردن نوارهای پس زمینه نور
05 10 اضافه کردن هواپیما گرد و غبار
05 11 اضافه کردن آسمان فضای
05 12 اضافه کردن تکه های چمن
05 13 جابجایی پخت
05 14 اضافه کردن حرکت به چمن
05 15 لایه های کویر رندر
05 16 تنظیمات صحرايی صحرا
05 17 کوره کویر
05 18 ترکیبات فیلترهای کامپوزیت
06 - رویکرد مبتنی بر گره # 2 - کوه ها:
06 01 بررسی مرجع
06 02 راه اندازی جابجایی
06 03 اضافه کردن جابجایی پایه
06 04 اضافه کردن جزئیات سنگ
06 05 جزئیات بیشتر سنگ
06 06 تفریق از جابجایی
06 07 نتیجه تحریف شده
06 08 Overview Node Setup نهایی
06 09 اضافه کردن Snow Rock Shader
06 10 ترکیب سنگ های برف
06 11 تغییرات نهایی
08 - رویکرد جابجایی - Highlands:
08 01 منابع مرجع Highlands
08 02 جابجایی هندسه
08 03 اضافه کردن نور بافت
08 04 ساخت صحنه
08 05 Sky Clouds ذرات ذرات
08 06 رندر ارتفاعات
08 07 Compositing Highlands
09 - GIS - دریاچه اسکاتلندی:
09 01 به دنبال مناطق GIS
09 02 اضافه کردن زمین
09 03 اضافه کردن آب
09 04 منظره سایه زنی
09 05 اضافه کردن مه مه HDRI
09 06 اضافه کردن پیش زمینه
09 07 اضافه کردن آسمان پس زمینه
09 08 اضافه کردن درختان ذرات
09 09 افزودن VDB Clouds Fog
09 10 نهایی صحنه
11 - انواع آب:
11 01 سطح طبیعی آب
11 02 مقدمه اقیانوس متحرک
11 03 اصلاح کننده اقیانوس اقیانوس متحرک
11 04 Animated Ocean Shader Setup
11 05 تغییرات پخت و پز اقیانوس متحرک
11 06 جابجایی جابجایی اقیانوس متحرک
11 07 جابجایی متحرک اقیانوس متحرک
11 08 شبکه اقیانوس اقیانوس متحرک
11 09 اقیانوس متحرک اضافه کردن فوم
11 10 شبکه نهایی اقیانوس متحرک
12 - انواع ابر:
12 01 ابرها Eevee
12 02 لبه های محور ابر
12 03 Rendering Cycles
12 07 VDB ابرها
12 09 سایه ابر
13 - اثرات اتمسفر:
13 01 حجم فضای
13 02 فضای اتمسفر
13 03 ذرات اتمسفر