در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Marketing Conversion Rate Optimization

آموزش:بازاریابی بهینه سازی نرخ تبدیل – به زبان فارسی

49,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با استفاده از بهینه سازی نرخ تبدیل ، میزان بیشتری از ترافیک موجود خود را به مشتریان واریزی یا واجد شرایطی که منجر میشود نرخ تبدیل بهتر شود.
این دوره به بازاریابان و صاحبان مشاغل می آموزد که چگونه به بهترین وجه ممکن به دنیای اغلب ترسناک آزمایش و بهینه سازی وب سایت نزدیک شوند.
بیاموزید که چگونه از داده ها ، نظرسنجی ها و آزمایشات برای درک بهتر مخاطبان و بازدید کنندگان وب سایت خود استفاده کنید.
ببینید چگونه می توان فرصت های آزمون را به بهترین شکل اولویت بندی کرد ، فرضیه های آزمون عالی را ایجاد کرد و سپس تست ها را تنظیم و اجرا کرد. سرانجام ، چگونگی تجزیه و تحلیل نتایج آزمون را برای ترسیم بینش عملی که می تواند تأثیر فوری بر خط اصلی شما داشته باشد ، کشف کنید.
این یک دوره عالی برای هر کسی است که می خواهد تمام انواع نرخ تبدیل را داشته باشد ، پر از مطالعات موردی و بینش شخصی است که از سالها تجربه مربی جیم هافمن به عنوان مشاور رشد خواسته شده است.
موضوعات شامل:
قالب CRO
طراحی لندینگ پیج
شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد
انجام تحقیقات کیفی و کمی
اولویت های آزمون خود را تعیین کنید
راه اندازی ابزار و تجهیزات آزمایش
تجزیه و تحلیل نتایج
فرهنگ سازی برای آزمایش

عنوان اصلی : Marketing Conversion Rate Optimization

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 12 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه :
تعریف معنای واقعی CRO

بررسی اجمالی بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) :
معرفی چارچوبی برای CRO
چگونه CRO در کسب و کار شما متناسب است
CRO 101 صفحات فرود یا لندینگ پیج

تنظیم اهداف CRO :
یافتن KPI های مناسب( شاخص کلیدی عملکرد)
کم کردن تأثیر آزمایش
مطالعه موردی مشخص کنید که کجا تمرکز کنید

انجام تحقیقات CRO :
انجام تحقیقات کمی
انجام تحقیقات کیفی
مطالعه موردی آزمایشات تحقیق محور

اولویت بندی فرصت های تست :
اجرای چارچوب اولویت بندی
ارزیابی تأثیر و سهولت آزمایش ها
ایجاد یک فرضیه آزمون
تنظیم آزمایشات :
با استفاده از ابزار تست
انتخاب نوع آزمایش
مطالعه موردی صفحه محصول

تجزیه و تحلیل و بهینه سازی آزمایشات :
تجزیه و تحلیل خود را درک کنید
به دست آوردن بینش از آزمایشات
مطالعه موردی آزمایشی رایگان

فرهنگ آزمایش :
فرهنگ سازی برای آزمایش