دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Social Media Marketing: Social CRM

دانلود تکنیک های جذب مشتری و مدیریت ارتباط با آن ها در سوشال مدیا – به زبان فارسی

17,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 10 درصد تخفیف
17000 تومان15300 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

مدرس این دوره مگان آدامز یک استراتژیست و متخصص بازاریابی و فروش در سوشال مدیاست. مگان به بسیاری از شرکت ها کمک کرده تا بتونین مدیریت روابط با مشتریان در شبکه های مجازی را انجام داده و از این طریق نه تنها فروش خوبی داشته باشند ، بلکه تاثیر گذاری برند خود را نیز افزایش دهند.
در این دوره آموزشی تکنیک های ایشون رو یاد گرفته و می تونین برای برند ، شرکت و یا کالاهای خودتون در شبکه اجتماعی بازاریابی کرده و مدیریت ارتباط با مشتریان در شبکه های اجتماعی یا همون Social CRM را انجام بدید. همچنین تکنیک های سنجش میزان موفقیت و تنظیم بودجه برای فروش بیشتر در شبکه های اجتماعی را نیز یاد می گیرید.

برخی از مطالب این دوره عبارتند از :
انتخاب پلتفرم مناسب کسب و کارتان
تخصیص منابع برای شروع
ایجاد و نگهداری استراتژیهای برند
ایجاد کردن کمپین های بازاریابی هدف دار
شناسایی و کار با افراد اثر گذار صنعت شما
استفاده از Social Media برای رصد مشکلات مشتریان
مدیریت بازخوردهای منفی
مستند سازی استراتژی تان
سفارشی سازی چهارچوب تحلیلی
سنجش و رصد نتایج
و . . .
 

عنوان اصلی : Social Media Marketing: Social CRM

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 47 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

مقدمه :
خوش آمدگویی و آشنایی با مدرس دوره
CRM چیست ؟

شروع به کار :
آشنایی با روشهای جدید بازاریابی
انتخاب پلتفرم Social CRM
تخصیص منابع

توسعه استراتژی ها :
توسعه برند
قوانین وارد ارتباط شدن با مشتری
راه اندازی کمپین های مارکتینگ

مدیریت Social CRM :
شناسایی افراد اثرگذار بازار مورد نظر شما
وارد تعامل شدن با افراد اثرگذار
خدمات مشتریان

جعبه ابزار شما :
مستند سازی پروسه ها
انجام تحلیل های لازم

سخن پایانی :
مسیر پیش رو

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها فارسی
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک
مدت زمان آموزش 47 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی LyndaApp