دسته بندی ها

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Sales Customer Success

آموزش تکنیک های فروش موفق در بازاریابی ، فروش و پشتیبانی

21,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 10 درصد تخفیف
21000 تومان18900 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

موفقیت مشتری یک حوزه جدیده که فراتر از روشهای قدیمی فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری میره. شرایط به گونه-ای خلق شدن که چرخه زندگی مشتری رو مدیریت کنن و  تجدید، افزایش فروش و دفاع از مشتری رو باعث میشن. موفقیت مشتری از زمان پیدایش مدل بیزینس سهامی یکی از داغ ترین روندهای بیزینسه.
این دوره درباره اجزائ کلیدی موفقیت مشتری هست. شامل: چگونه موفقیت مشتری با SaaS (نرمافزار به عنوان خدمت) همسان بشه، عضویت و بیزینسهای خدمت محور که وابسته به ارتباطات بلندمدت هستن برای بیشینه کردن ارزش عمر مشتری. یاد میگیریم که چطور این مفهوم با پشتیبانی مشتری فرق داره، چی باعث موفقیت رهبران و مبلغان موفقیت مشتری میشه و چطور موفقیت مشتری با سازمانهای بزرگتر همکاری کنه.

عنوانها شامل :
موفقیت مشتری چیست؟
مقیاس گذاری موفقیت مشتری
 مدیر موفقیت مشتری بودن
ساختن برنامه موفقیت مشتری
همکاری موفقیت مشتری با سایر سازمانها 

عنوان اصلی : Sales Customer Success

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 3 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

معرفی :
خوشامدگویی

درک موفقیت مشتری :
چطور موفقیت مشتری رو تعریف کنیم
از کجا موفقیت مشتری رو شروع کنیم
چطور موفقیت مشتری با رشد SaaS و اقتصاد عضویتی همسان بشه
چطور موفقیت مشتری رو مقیاس گذاری کنیم
تفاوت بین موفقیت مشتری و سایر بخشها

موفقیت مشتری حرفه ای :
شخصیت و مهارت ایدهآل برای موفقیت مشتری
چرا کار کردن در حوزه موفقیت مشتری بهترین و بدترین شغلهاست
چطور برای موفقیت مشتری نیرو بگیریم
تخصصگرایی در موفقیت مشتری
یک روز عادی برای مدیر موفیقت مشتری

چطور در موفقیت مشتری پیش بریم :
چطور یک برنامه کاری در موفقیت مشتری بسازیم
چطور حمایت سازمان رو بدست بیاریم
معیارهای موفقیت مشتری: ساختن موارد برای ترفیع یا افزایش حقوق

همسانسازی موفقیت مشتری با سایر بخشهای کمپانی :
پیشگیری از تبدیل موفقیت مشتری به سیلو و فرهنگسازی آن
نکاتی برای کار کردن خوب فروش و موفقیت مشتری باهم
چطور یک کرسی مدیریت بگیریم: نقش جدید مدیرمسئول مشتری

نتیجه گیری :
مرحله بعد

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها فارسی
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک
مدت زمان آموزش 1 ساعت و 3 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی LyndaApp