دسته بندی ها

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Customer Service: Managing Customer Feedback

آموزش ارتقا خود و بیزینس تان با مدیریت بازخورد مشتریان

18,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 10 درصد تخفیف
18000 تومان16200 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

مشتریاتون چیزای زیادی دارن که میخوان بهتون بگن. وقتی شما دیدگاه های اونها رو تبدیل به کارکرد مفیدی میکنین، همه سود میبرن. بهمین خاطره که هر سازمانی صرف نظر از بزرگی یا صنعتی که درش هست، به یک رهیافت مفید برای مدیریت بازخورد مشتری نیاز داره. این دوره یک رهیافت مرحله به مرحله برای جمع آوری، پیگیری و استفاده از بازخورد مشتری بهتون میده که با مثالهایی تکمیل شده و نشون میده که سایر کمپانی ها در این جو مهم چکار میکنن.
برد کلوند متخصص تجربیات مشتری و خدمات مشتریه که توضیح میده چطور به بازخوردهای مثبت یا منفی جواب بدیم، روند رایج بازار رو در طول زمان پیگیری کنیم و بازخوردها رو تبدیل به اقدام عملی کنیم. همچنین مثالهایی از بعضی سازمانهای جهانی میزنه. برد میگه که چطور از بازخورد مشتری سود ببریم و تجربیات مشتریان رو ارتقا ببخشیم و چطور در کالا، خدمات یا پروسه هامون پیشرفت کنیم.

عنوان ها شامل:
چرا پیگیری و استفاده از بازخورد مشتری خیلی مهمه
منتشر کردن اهداف
مدیریت بازخورد در لحظه
پاسخگویی به بازخوردهای مثبت و منفی
جمع آوری بازخوردها
آنالیز بازخوردها
عمل براساس بازخوردها
ارزیابی نتایج
شنیدن صدای مشتری

عنوان اصلی : Customer Service: Managing Customer Feedback

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 54 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

معرفی:
مدیریت خدمات مشتری

اهمیت مدیریت بازخورد مشتری :
مدیریت بازخورد مشتری چیست؟
چرا مدیریت بازخورد مشتری مهم است؟
منتشر کردن اهداف
پرهیز از تله ها
ویژگی های یک رهیافت موثر

مدیریت بازخورد مشتری به محض وقوع:
مدیریت بازخورد مشتری در لحظه
اختیار عمل دادن به افراد
پاسخگویی به بازخوردهای مثبت یا عمومی
مدیریت موفق بازخوردهای منفی

رهیافت استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری:
یک چهارچوب استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری
منابع بازخورد مشتری
جمع آوری بازخورد، آنالیز داده ها
عمل براساس بازخوردها
ارزیابی نتایج، ابتکار و بازآرایی

نتیجه گیری:
رواج یک فرهنگ حمایتی
مرحله بعد

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها فارسی
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی
مدت زمان آموزش 54 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی LyndaApp