دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Customer Service: Handling Abusive Customers

دانلود آموزش مدیریت مشتری های عصبانی و بد رفتار – به زبان فارسی

17,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 10 درصد تخفیف
17000 تومان15300 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

بهترین راه برای رفتار کردن با یک مشتری که در وضعیت بدی قرار گرفته چیست؟ چه استراتژی هایی به برطرف کردن یک موقعیت و شرایط بد کمک میکنه و چه موقع ترک کردن آن موقعیت بد میتونه راه حل درستی باشه ؟
در این دوره به کارشناس خدمت به مشتری " دیوید برونلی " نویسنده ی کتاب خدمت رسانی عالی ملحق شو. او مثال هایی که در زندگی روزمره برای ما اتفاق می افتد و مراحل قابل اجرایی که میتوانند کمک کنند تا با مشتری بد رفتار در موقعیت های گوناگون با اطمینان برخورد کنیم را با ما درمیان می گذارد. به محض تمام شدن این دوره  شما دانشی را که نیاز دارید تا یک برنامه عملی را تنظیم کنید و تعاملات مشکل در خدمت رسانی به مشتری را با ارامش و به صورت حرفه ای هدایت کنید را خواهید داشت.

عنوان اصلی : Customer Service: Handling Abusive Customers

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 42 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

مقدمه :
خوش آمدگویی
آشنایی با مشتری های سو استفاده گر

آموزش گامهای مدیریت مشتری های سو استفاده گر :
سنجش ارتباطات خدمات مشتریان
اطمینان دادن مجدد به مشتری
چگونه نشان دهید که به مشکل و رفع مشکل مشتری اهمیت میدهید
تغییر دادن نقطه تمرکز مشتری
حل مشکلات مشتری
به پایان بردن تعامل با مشتری سوء استفاده گر
همراهی و کمک به مشتری در پایان و پس از پایان ارتباط با وی

مثالهایی عملی از نحوه برخورد و مدیریت مشتری های سوء استفاده گر :
آموزش مدیریت مشتری های سوء استفاده گر پشت تلفن
آموزش مدیریت مشتری های سوء استفاده گر در برخورد حضوری

سخن پایانی :
مسیر پیش رو

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها فارسی
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک
مدت زمان آموزش 42 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی LyndaApp