دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Social Media Marketing Managing Customer Comments

دانلود مدیریت و تعامل با کامنت های کاربران در رسانه های اجتماعی – به زبان فارسی

18,700 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 10 درصد تخفیف
18700 تومان16830 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

ایجاد یک انجمن آنلاین نیازمند ارتباط و تعامل با دیگرانه. چه توییت باشه چه پست یا عنوان فیسبوک، کامنت هایی براشون وجود داره. بهترین تمرین ها رو اینجا برای پاسخ به کامنت ها، شناختن مخاطبین و ایجاد اعتبار آنلاین آموزش ببینین.مارتین شروینگتون به توضیح نقش روانشناسی در اداره کردن سلامت یک انجمن میپردازه و نکاتی درمورد بالا بردن میزان ارتباطات از طریق پست هایی با محتواهای جالب توجه متل تصاویر و سوالات رو بیان میکنه. به علاوه، به شما نحوه ی جلوگیری از ایجاد انجمن های منفی رو همراه با نکاتی درباره سروکله زدن با غول های بداخلاق کامنت و برگردوندن مکالمه به مسیر عادی ش آموزش میده. موضوعات شامل: ارتباط با مخاطب درست استفاده از پلت فرم برای کامنت های زنجیره ای و غیر زنجیره ای ساختارسازی پست های رسانه اجتماعی استفاده از هشتگ، تصاویر و سوالات بالا بردن میزان ارتباط اجتماعی رابطه سازی جلب توجه در کامنت های ناپیوسته

عنوان اصلی : Social Media Marketing Managing Customer Comments

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 18 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

مقدمه :
خوش آمد گویی

اصول مقدماتی :
مروری بر کامنت های آنلاین مشتری ها
ارتباط با مخاطب درست در رسانه اجتماعی
مکالمات زنجیره ای و غیر زنجیره ای
درک کامنت ها به عنوان عامل تقویت کننده ی رسانه

شناخت تفاوت در پلت فرم ها :
انواع مختلف ارتباط در پلت فرم های مختلف
شناخت از مخاطب در رسانه اجتماعی

محتوایی که به اشتراک میگذارید :
ساختار پست ها در رسانه اجتماعی
استفاده از هشتگ در پست ها
استفاده از تصاویر برای تحت تاثیر قرار دادن رفتار اجتماعی
استفاده از سوال در پست های شبکه های اجتماعی
مراقب محتوای کلام خود در فضای آنلاین باشین

چطور بیشترین سود را از ارتباط ببریم :
قدرت اولین کامنت
بالا بردن میزان ارتباط اجتماعی
ایجاد ارتباط در کامنت های ناپیوسته
ارتباط سازی با تاثیرگذاران رسانه اجتماعی
زمان مناسب برای گذاشتن پست در رسانه اجتماعی

نکات پیشرفته :
چگونه با غول های رسانه اجتماعی ارتباط برقرار کنیم
جلب توجه روی یک کامنت زنجیره ای
نحوه ی استفاده از کامنت برای ارتباط با افراد
در زنجیره ی رسانه اجتماعی از تحقیر و خشونت بپرهیزیم
انجمن باید حامی برند شما باشد
مکالمه را در پست خود به اتمام برسانید

نتیجه گیری :
جمع بندی

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها فارسی
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک
مدت زمان آموزش 1 ساعت و 18 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی LyndaApp