دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش ساخت یک شو روم آنلاین بوسیله Three.js

دانلود Skillshare Learning Three JS by building a Telsa Showroom

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری جی اس یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Learning Three JS by building a Telsa Showroom

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Skillshare است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 3 ساعت و 35 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

معرفی دوره 01
02- راه اندازی محیط توسعه
03-Overview React App
04-scene graph
05 ساخت یک صحنه با ساده three three
06 ساخت یک صحنه با واکنش سه فیبر
07-axeShelper و OrbitControls
08-Overview از هندسه
09-چراغ ها و سایه ها
10-Overview از مواد
11- اضافه کردن بافت
12 کار با رویدادها
13 اجرای DragControls
14-اضافه کردن فیزیک
15 مدل اضافه کردن به یک صحنه
16-اشکال زدایی خواص فیزیکی با جعبه های محدود
17-اضافه کردن توابع پانسیون دوربین
اضافه کردن رابط کاربر پانل دوربین
19 تغییر رنگ رنگ
20 - اضافه کردن سایه ها به مدل ها
21-postprocessing setup
22- اضافه کردن اثرات با پس پردازش
23 - اضافه کردن اثر خداحافظی
انیمیشن های 24 بازی
25-استفاده از صفحات Github
26-مراحل بعدی

01-course introduction
02-setting up a development environment
03-overview of react app
04-the scene graph
05-building a scene with plain three.js
06-building a scene with react-three-fiber
07-axeshelper and orbitcontrols
08-overview of geometry
09-lights and shadows
10-overview of materials
11-adding textures
12-working with events
13-implementing dragcontrols
14-adding physics
15-adding models to a scene
16-debugging physical properties with bounding boxes
17-adding camera panning functions
18-adding camera panning user interface
19-changing paint color
20-adding shadows to models
21-postprocessing setup
22-adding effects with postprocessing
23-adding the godrays effect
24-playing animations
25-deploying with github pages
26-next steps